Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 933
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 930

Følg bodybuilding.dk på

Bulk i fedtholdig kost

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej

Jeg er en dreng på 17 år, der har trænet seriøst i ca 1 1/2 år. Det er lykkedes mig, at gå fra ca. 55 kg - til 80kg på lidt mere end det første år, hvorefter jeg nu har cuttet ned til ca. 75 kg. I min sidste bulk, spiste jeg en masse kulhydrater, som resulterede i at jeg gik rundt med meget ondt i maven og oppustethed. Af hvad jeg kunne læse mig til, er det meget normalt for folk der bulker, at rende rundt med ondt i maven og oppustethed, så jeg blev bare ved med at spise som jeg gjorde - det var lidt over et år, hvor jeg gik og havde det sådan. Nu har jeg så cuttet, og er gået igang med at bulke igen. Men denne gang besluttede jeg mig for, at jeg ville prøve at finde en løsning på problemet, nemlig at bytte mange af kulhydraterne ud med fedt. Jeg har nu bulket sådan i 1 1/2 måned, og jeg har ingen tendenser til oppustethed eller ondt i maven - jeg har aldrig haft det bedre.

Mit spørgsmål lyder nu på, er det sundt for kroppen at spise så meget fedt på en dag, også selvom det er umættet? Jeg ved godt at det ikke har den store effekt på min træning og muskelopbygning at jeg har smidt nogle kulhydrater væk, men jeg kan jo ikke se hvad der sker inden i kroppen på mig, og man skulle gerne være sund både udenpå - og indeni.

Dette er min nye kostplan, grøntsager er ikke talt med:

kostplan

Tak på forhånd

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg synes ikke at det ser dumt ud. Så meget fedt får du altså heller ikke. Som tommelfingerregel siger man ca. 2 g protein/kg kropsvægt, 1 g fedt/kg kropsvægt (gerne lidt mere) og resten kulhydrater.

Du kan trække mere inspiration her:
http://news.bodylab.dk/artikler/145-kos ... ketraening
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding