Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

min fedt procent stadig ligger på 3,5 %

rallen skrev:Du har ikke en fedtprocent på 3,5...

rallen skrev:Sagde jeg det var umuligt? ...
Fra under 2 måneder siden skrev han at hans fedtprocent var 6,5, siden da har han kun tabt 2 kilo. Det hænger ikke helt sammen.

rallen skrev:Du har ikke en fedtprocent på 3,5...

Kolditz skrev:Medmindre den er målt med fedttang er der ikke meget hold i det.
Self skal du da træne imens du bulker, ellers bliver du bare fed og det vil du da forhåbentligt ikke?

Xiva skrev:Kolditz skrev:Medmindre den er målt med fedttang er der ikke meget hold i det.
Self skal du da træne imens du bulker, ellers bliver du bare fed og det vil du da forhåbentligt ikke?
Det var ikke spørgsmålet? Derimod om han skulle ligge i samme overskud på non-training days som på training days

Men jeg ved ikke rigtig med kosten. Sørger i for at bulke og ligge i overskud hver dag, også på ikke-trænings dage, når i skal op i vægt? Alle siger jeg skal æde som et svin, men også de dage jeg ikke træner?

fred-t skrev:rallen skrev:Du har ikke en fedtprocent på 3,5...
Jo det har jeg desvære, og den var faktisk nede på 2,6 for et par uger siden!

Straws skrev:Hvordan får i lige det målt. ?

Straws skrev:1-1,5 time er rigelig træning.
Det vigtigste for at få god masse er den mad du får.

fred-t skrev:Helt ærligt, er 2500 kcal virkelig så lidt når man ikke laver cardio, men kun FB program 3 x om ugen..?
Synes virkelig jeg har svært ved at spise nok til at komme op på så mange kalorier

Ratz skrev:fred-t skrev:Helt ærligt, er 2500 kcal virkelig så lidt når man ikke laver cardio, men kun FB program 3 x om ugen..?
Om 2500 kcal er lidt er rigtig individuelt, så om det er nok til dig er svært at svare på. Jeg ville nok prøve med 2500 kcal hver dag i en uge, og så se om din kropsvægt er steget eller faldet, og regulere derfra på dit kcal indtag.Synes virkelig jeg har svært ved at spise nok til at komme op på så mange kalorier
I starten kræver det tilvænning, i starten er din krop ikke vant til så meget mad hvis du tidligere ikke har spist særlig meget, du vil føle dig stopmæt hele tiden (gjorde jeg i hvertfald). Men med tiden vil du vænne din krop til at den skal have mere ernærning og skal have oftere. Og det vil blive nemmere for dig at spise mere.
Derudover er der jo os mange der benytter sig af kosttilskud for at komme op på nok kcal i løbet af dagen.
I dit tilfælde ville jeg dog nok bare drikke en masse mælk/kakao, så får du nogle proteiner og man kan hente rigtig mange nemme kalorier i mælk/kakao.
Du kunne evt. overveje at købe noget weightgainer eller proteinpulver hvis du har så svært ved at tage på. Men 2500 kcal burde være muligt at opnå uden kosttilskud.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster