Håber nogle kan hjælpe!
- Jeg ligger nogle billeder op senere idag når jeg kommer hjem

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:Hvis det du beskriver er sket over en 2 ugers periode, så lyder det til primært at være mentalt. Du har selvfølgelig taget noget væske på, når du er gået fra cut til bulk, som kan være med til at udvaske nogle makeringer, men medmindre man er virkelig langt nede i fedtprocent, så vil de ændringer der sker på 2 uger være minimale rent visuelt.
Hvor meget har din vægt ændret sig i perioden?
Og hvordan ser din nuværende og forhenværende kostplan ud?

Profion9k skrev:Startede selv på 46kg af 180cm som 16årig.
Vil indrømme at jeg gik lidt amok med kosten og ordet "bulk" fra 1000kcal til 5000kcal på relativt kort tid. Dette resulterede så også i et 40kg på ca 2år. Nobaushit
Problemet ligger så i at, jeg kæmpede med at få fedt procenten ned! Hvis jeg var dig ville jeg ligge ordet bulking væk og virkeligt fokusere på at smide dit protein højt. Du burde kunne opbygge god-masse uden at tage for meget på i fedt, her ligger det til din side og det burde du udnytte.

Bellemus skrev:Mit vægt kan 1 kg op på dag, hvis jeg vejer mig præcis samme tidspunkt dagen efter, og der har jeg altså ikke overspist eller noget, så allerede der synes jeg det er mærkeligt og lidt bekrymrende.
Bellemus skrev:Jeg fik en tatina analyse for 3-4 måneder siden som sagde 8% fedt, jeg har taget på siden og derfor er den højere nu..
Bellemus skrev:Jeg vil rigtig gerne blive større og også veje mere, er bare bange for at det kommer til at se helt forkert ud pga maven, og så resten. Jeg ville blive rigtig ked af det hvis jeg fik "mave" hvilket jeg har en tendens til og så være en tandstik alle andre steder.. Det er derfor det ikke er så nemt.. :-)

Pind skrev:Bellemus skrev:Mit vægt kan 1 kg op på dag, hvis jeg vejer mig præcis samme tidspunkt dagen efter, og der har jeg altså ikke overspist eller noget, så allerede der synes jeg det er mærkeligt og lidt bekrymrende.
Man skal selvf. veje sig på samme tidspunkt af døgnet, som du er inde på. Det tidspunkt er lige efter du er stået op om morgenen og har været på potten. Alle andre tidspunkter vil ikke kunne bruges til at sammenligne med. Det er også derfor man kun kan ryste på hovedet af dem, som gang på gang vejer sig i fitness centeret.Bellemus skrev:Jeg fik en tatina analyse for 3-4 måneder siden som sagde 8% fedt, jeg har taget på siden og derfor er den højere nu..
Tanita vægte er ubrugelige, og du kan ikke bruge din analyse til en skid. Bare for at sige det på godt dansk. Det peger alt også på når maskinen spytter et tal ud der hedder 8 i fedtprocent. Det er lavere end hvad de fleste i Women's Pysique stiller op med på scenen.Bellemus skrev:Jeg vil rigtig gerne blive større og også veje mere, er bare bange for at det kommer til at se helt forkert ud pga maven, og så resten. Jeg ville blive rigtig ked af det hvis jeg fik "mave" hvilket jeg har en tendens til og så være en tandstik alle andre steder.. Det er derfor det ikke er så nemt.. :-)
Hvis du gerne vil have mere muskelmasse, så bliver du nød til at acceptere at du også vil akkumulerer en smule fedt. Dermed ikke sagt at du skal godtage at blive fed. Det sker dog heller ikke hvis du følger det råd med de 200-300g/ugen jeg gav dig. Forudsat at du ellers spiser, sover og træner korrekt.

Pind skrev:Alle siger noget forskelligt, fordi det er forskelligt fra person til person. Den eneste måde du kan finde ud af det på, er ved at holde dit indtag på de nu 2400 kcal/dag og så justerer ud fra hvad vægten siger. Vej dig hver dag, lige når du står op og har været på toilettet, som jeg forklarede det. Tag et gennemsnit af dagene efter en uge. Så kan du se hvordan vægtændringen har været.
Du bliver ikke fed på en, to eller for den sagsskyld tre uger, med et indtag på 2400 kcal/dagen. Så du kan sagtens slå koldt vand i blodet og koble hjernen fra på det plan, så dit hoved ikke spiller dig et puds.
Derudover, så kan man nemt og hurtigt tabe det overflødige igen, ved blot at lægge sig i underskud. Der er derfor absolut ingen grund til den tendens til panik du har omkring at blive fed.
En god ting, og supplement til vægtmonitoreringen, vil være at tage billeder hver 4. til 5. uge. I samme lys, samme posering og samme afstand. Det kan bruges til at stille op imod hinanden for at give et mere objektivt billede af den visuelle ændring der sker.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster