Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1312
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1310

Følg bodybuilding.dk på

bulke op?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej med jer. Jeg vil gerne seriøst i gang med min træning, altså dedikeret træningspas og en god kost. Mit mål er at bulke op og få mere muskelmasse så jeg ved jeg skal spise over mit ligevægtsindtag og få godt med proteiner. Jeg har dog svært ved at få alle de kalorier/proteiner ned, men har en plan for det og vil høre hvad I synes om det?

har læst mange gange herinde at svaret til folk som har svært ved at få nok kalorier ned, er at drikke en masse sødmælk. Sødmælk har aldrig lige været mig, så vil høre om min egen plan i stedet kan lade sig gøre og om det er sundt?

jeg tænkte på at, udover at have en sund og god kost i løbet af dagen, at så tage en proteinshake om dagen og 2 liter minimælk hver dag? måske også nogle nødder? dette burde være rundt regnet de 1000kcal og 90gram proteiner. Så skal jeg bare få det sidste ned (2000kcal) gennem mine 3-4 normale måltider i løbet af dagen. Altså, no problem.

Men 2 liter minimælk og 1 proteinshake om dagen, er det okay eller er det skadeligt/usundt på nogen måde?

tak for jeres hjælp og jeg håber I har haft en god jul :)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Nu skriver du ikke hvordan dine andre måltider er, men kan ikke se hvorfor de to liter minimælk og 1 shake sundhedsskadeligt.

Min eneste bekymring er om du kan få alt maden ned, men prøv at lægge resten af din kostplan ud :D
[url]http://www.bodybuilding.dk/newbie-s-traening-t65567.html/url] TJEK DA LIGE MIN LOG UD!

Træner her: Vejen idrætscenter

Kostplan: Vis kostplan

Det er en fin plan. Du kan eventuelt benytte kostplansfunktionen herinde i starten - det er en fin måde at få et overblik over, hvor mange kalorier man spiser om dagen. Du får hurtigt et indtryk og kan derefter arbejde mere på gefühl.

Forresten kan du hælde olie i dine shakes. Nemmere ekstra-kalorier fås ikke.

Træner her: OBBC

Kostplan: Vis kostplan

2 shakes ville ikke skade :)

Reputation point: 15

Geografisk sted: Kbh

Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 300.00

the newbie skrev:Nu skriver du ikke hvordan dine andre måltider er, men kan ikke se hvorfor de to liter minimælk og 1 shake sundhedsskadeligt.

Min eneste bekymring er om du kan få alt maden ned, men prøv at lægge resten af din kostplan ud :D

tror ikke det vil være det store problem, hvis jeg bare presser mig selv lidt i starten selvfølgelig. Her er min tænkte kostplan:

- morgenmad: havregryn, mælk og frugt.
- suppleringsmåltid: 1 liter minimælk og nødder.
- frokost: tun, pasta og grøntsager. Eller noget tilsvarende af resterne fra aftensmaden, dagen før.
- suppleringsmåltid: 1 liter minimælk og nødder
- aftensmad: kød i form af kylling, kalkun, laks, oksekød og forskellige mellem pasta, brune ris og kartofler. Og grøntsager til selvfølgelig.
- evt. natmad: rugbrødsmadder med kødpålæg og/eller peanutbutter, samt evt. nødder.

På træningsdage vil jeg så tage en proteinshake efter passet og på offdays, en lige før sengetid. Det skal også siges at jeg selvfølgelig spiser store portioner af hvert måltid.

Ved godt det måske lyder lidt flyvende, men synes selv det ser meget solidt ud og jeg tror nemlig jeg hurtig vil gøre død i at bulke og selve kostplanen hvis jeg skal spise næsten præcis det samme dag ud og ind.

Hvordan lyder dette? :)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster