Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 976
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 974

Følg bodybuilding.dk på

Bulke?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Skal jeg bulke eller er jeg stadig for fed. Synes ikke rigtig fedtet på maven og brystet nogensinde forsvinder......

Billede
Billede
Billede

Reputation point: 0

Træner her: Workout & Fitness club

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Har du været svært overvægtig på noget tidspunkt?

Jeg ville sgu nok lige cutte 1md eller 2 for at komme helt til bunds. Grunden til at det sidse fedt ikke forsvinder skyldes med stor sandsynlighed at du forbrænder mindre en du lige går og tror.

Reputation point: 140

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Mikael skrev:Har du været svært overvægtig på noget tidspunkt?

Jeg ville sgu nok lige cutte 1md eller 2 for at komme helt til bunds. Grunden til at det sidse fedt ikke forsvinder skyldes med stor sandsynlighed at du forbrænder mindre en du lige går og tror.

har ikke været svært overvægtig men har haft nogle kilo ekstra på maven. har ikke helt styr på hvor mange kilo jeg har tabt da mine muskler har vokset rimelig meget siden jeg begyndte at træne og jeg er blevet højere... men startete på cirka 99 kilo og er på 96 kilo nu men nægter at tro jeg kun har smidt 3 kilo fedt..

Styrkeliste

Jeg er i nøjagtig samme sitiotion og er selv i tvilvl, jeg har måske 1% mindre fedt end dig men det er også max,
jeg har tabt 30 kg på 30 måneder og har givet den gas de sidste 2 måneder med et underskud på 7000 kcal om ugen ALT for meget,
er iøvrigt 25 år og vejer 71 kg 183 høj, det jeg har valgt at gøre er at bulke i 5 uger ¨for at få lidt masse på og gå lidt mere op i kcal da jeg ikke helt ved hvor meget jeg forbrænder om dagen men burde jeg vide efter 5 uger, også cutter jeg i 2 til 3 måneder og ser hvordan det ser ud :) det er mit bud

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Jeg vil lige umiddelbart sige det samme som Mikael.
Cut i et par måneder også have fokus på din kost (evt. lav en kostplan)
Train like an Athlete. Eat like a Bodybuilder.
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Cutte ned til hvad ? Et rippet kosteskaft. Jeg mener seriøst der skal mere muskelmasse på kadaveret. Så slem er den fedtprocent heller ikke. Hvis jeg var dig så ville jeg lean-bulke, og forsøge at øge din muskelmasse så meget som muligt uden at tage nævneværdig fedt på. Det vil bekomme dig meget bedre imo. Hvis du primært formår at øge din muskelmasse, så vil din fedtprocent også falde en smule.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Thomas Jagd skrev:

Cutte ned til hvad ? Et rippet kosteskaft. Jeg mener seriøst der skal mere muskelmasse på kadaveret. Så slem er den fedtprocent heller ikke. Hvis jeg var dig så ville jeg lean-bulke, og forsøge at øge din muskelmasse så meget som muligt uden at tage nævneværdig fedt på. Det vil bekomme dig meget bedre imo. Hvis du primært formår at øge din muskelmasse, så vil din fedtprocent også falde en smule.

hvor lang tid vil du så mene jeg skal leanbulke? hvor mange kilo skal jeg sigte efter at tage på og over hvor lang tid? hvor meget skal jeg ligge i kcal overskud? :-)

Styrkeliste

Brugeravatar

Reputation point: 20

Kostplan: Ingen kostplan

anonymG skrev:
Thomas Jagd skrev:

hvor lang tid vil du så mene jeg skal leanbulke? hvor mange kilo skal jeg sigte efter at tage på og over hvor lang tid? hvor meget skal jeg ligge i kcal overskud? :-)

1 år, 2 år, 3 år. Det er kun dig selv der kan svare på det. Når du har fået smidt så meget muskelmasse på kroppen at du selv mener du er stor nok. Hvis man gør et ihærdigt forsøg på at øge sin muskelmasse uden at gå bulk amok, så behøver man ikke cutte i tide og utide. Kør med et minimalt kalorieoverskud som gør at du kan øge kropsvægten med ½-1 kg i måneden som det maksimale. Det du tager på hen over et års tid med så lille et kalorieoverskud vil i store træk være ren muskelmasse.

Det er fair nok hvis man er tilfreds med at være et fitnessnips. Men hvis man vil have anstændig mængde muskelmasse drug-free, så nytter det ikke noget man cutter adskillige gange om året. Og det er på ingen måde nødvendigt, hvis man kan styre sit "bulk" og ikke gå fuldstændig amok.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online