Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikael skrev:Har du været svært overvægtig på noget tidspunkt?
Jeg ville sgu nok lige cutte 1md eller 2 for at komme helt til bunds. Grunden til at det sidse fedt ikke forsvinder skyldes med stor sandsynlighed at du forbrænder mindre en du lige går og tror.

det er mit bud

Cut i et par måneder også have fokus på din kost (evt. lav en kostplan)

Thomas Jagd skrev:Cut i et par måneder også have fokus på din kost (evt. lav en kostplan)
Cutte ned til hvad ? Et rippet kosteskaft. Jeg mener seriøst der skal mere muskelmasse på kadaveret. Så slem er den fedtprocent heller ikke. Hvis jeg var dig så ville jeg lean-bulke, og forsøge at øge din muskelmasse så meget som muligt uden at tage nævneværdig fedt på. Det vil bekomme dig meget bedre imo. Hvis du primært formår at øge din muskelmasse, så vil din fedtprocent også falde en smule.

anonymG skrev:Thomas Jagd skrev:Cut i et par måneder også have fokus på din kost (evt. lav en kostplan)
Cutte ned til hvad ? Et rippet kosteskaft. Jeg mener seriøst der skal mere muskelmasse på kadaveret. Så slem er den fedtprocent heller ikke. Hvis jeg var dig så ville jeg lean-bulke, og forsøge at øge din muskelmasse så meget som muligt uden at tage nævneværdig fedt på. Det vil bekomme dig meget bedre imo. Hvis du primært formår at øge din muskelmasse, så vil din fedtprocent også falde en smule.
hvor lang tid vil du så mene jeg skal leanbulke? hvor mange kilo skal jeg sigte efter at tage på og over hvor lang tid? hvor meget skal jeg ligge i kcal overskud? :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster