Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

s0enice skrev:Det vil altså sige, at du på de dage du træner ligger i overskud, men de dage hvor du ikke træner, men løber, så ligger i underskud?

Jok skrev:Løb er ikke en garanti for at man havnet i et kcal-underskud
..men det lyder til at der bliver snakket om en zig-zag diæt, hvor man skifter mellem at være i kcal overskud / underskud. I teorien kan det godt lade sig gøre at gaine muskelmasse samtidig med at man smider lidt fedt over en periode. Det er dog meget svært at gøre i virkeligheden, samtidig med at det mange gange ikke er lige så effektivt som bare at fokusere på enten kcal overskud / underskud

Jok skrev:Løb er ikke en garanti for at man havnet i et kcal-underskud
..men det lyder til at der bliver snakket om en zig-zag diæt, hvor man skifter mellem at være i kcal overskud / underskud. I teorien kan det godt lade sig gøre at gaine muskelmasse samtidig med at man smider lidt fedt over en periode. Det er dog meget svært at gøre i virkeligheden, samtidig med at det mange gange ikke er lige så effektivt som bare at fokusere på enten kcal overskud / underskud

Sore skrev:Jok skrev:Løb er ikke en garanti for at man havnet i et kcal-underskud
Ik sikkert det er det optimale men det er en meget effektiv måde at slippe af med noget af fedtet på.

asdda199 skrev:Jok skrev:Løb er ikke en garanti for at man havnet i et kcal-underskud
Okay.. Nu så jeg lige at du var fitnesstræner, og er det noget du kan anbefale at prøve, eller burde man holde sig til det basale, altså enten bulk eller cut?
Sore skrev:Ik sikkert det er det optimale men det er en meget effektiv måde at slippe af med noget af fedtet på.

Jok skrev:asdda199 skrev:Jok skrev:Løb er ikke en garanti for at man havnet i et kcal-underskud
Okay.. Nu så jeg lige at du var fitnesstræner, og er det noget du kan anbefale at prøve, eller burde man holde sig til det basale, altså enten bulk eller cut?
Fitnesstræner? Hvor har du set det henne?![]()
Jeg vil foreslå dig at vælge et mål (cut / bulk), og så gå efter det. Hvis man fx vælger at bulke, kan man jo altid bare begynde at cutte lidt ned igen når man føler man har behov for det. Det skal ikke forstås på den måde at jeg syntes zig-zag diæt er en direkte dårlig metode, jeg vil bare foreslå det ovenstående i stedet for (især hvis man er nybegynder, og ikke er ordentlig inde i kost / træning)Sore skrev:Ik sikkert det er det optimale men det er en meget effektiv måde at slippe af med noget af fedtet på.
Jeg vil nu mene at den måde hvorved du nemmest får smidt fedtet er cut, hvor du jo konstant er i et kcal-underskud i stedet for at skifte mellem at være i et overskud / underskud

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster