Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1529
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1526

Følg bodybuilding.dk på

bulking

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey jeg skal opbygge muskelmasse og derfor skal jeg bulke. Spørgsmålet er bare om jeg skal være fysik aktiv 30 minutter plus min træning som består af 2 timer? Og hvor lang tid skal man bulke?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ali skrev:Hey jeg skal opbygge muskelmasse og derfor skal jeg bulke. Spørgsmålet er bare om jeg skal være fysik aktiv 30 minutter plus min træning som består af 2 timer? Og hvor lang tid skal man bulke?

1. I henhold til hvad ? fordi du vil leve op til statens anbefalinger eller hvad ?

2. til man synes det er tid til at cutte fordi min har fået for meget fedt på maven. Hvis det ikke er et problem, så er svart til du ikke gider mere(for altid) .. :D
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Har læst i en artikel at man skal være 30 minutters fysisk aktiv men er det inklusiv 2 timers styrketræning eller?

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Ali skrev:Har læst i en artikel at man skal være 30 minutters fysisk aktiv men er det inklusiv 2 timers styrketræning eller?

Hvad er dit umiddelbare gæt? Føler du dig aktiv og at du har fået pulsen op i de 2 timer?

Men for at svare, så burde 2 timers styrketræning være rigligt for den dag, af aktiv udfoldelse. Hvis du altså ser helt isoleret på du vil have 30 minutters fysisk aktivitet.
Brugeravatar

Fysisk aktivitet er forbudt under bulk, da det kun gør det sværere at komme i kcal overskud

haha :dance:
bwahaha
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Og om ikke andet, så smæk noget cardio ind en-to gange i løbet af ugen, og hvis du virkelig vil have banket kroppen lidt i gennem, så lav nogle små intervaller på turen. Det gør jeg selv fra tid til anden ved kcal-overskud, og det gavner godt på sult og søvn.

Hvis du ikke har et pulsur, så er det en rigtig god ting til at danne sig et overblik over hvad der ryger ud ved sådan en omgang cardio.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nørrebronx

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster