Lidt om mig: Jeg har trænet i det lokale fitness center i to år fast, og før det havde jeg en pause på et år, da jeg havde mistet motivationen. Dog har jeg i disse to år ikke gainet særlig meget muskelmasse, og bare trænet som så mange andre - for samvittigheden. Jeg har dog siden Januar 2010 prøvet at træne mere seriøst og være mere fokuseret, hvilket startede med et cut for at få så meget fedt væk som muligt (Var oppe og runde 90kg. på dette tidspunkt). Jeg har nu tabt mig 15kg (ca.) og har en f% på 15, hvilket jeg prøver at cutte helt ned til 11-12% (det går dog ret langsomt her på det seneste!). Jeg regner med at nå mit mål til feb. da jeg skal ud og rejse her og det så ville være rart, for en gang skyld, at kunne synes nogenlunde om sig selv
Målet: Når jeg kommer hjem fra denne ferie, omkring 20. Marts, er mit mål at prøve at bulke. Jeg har læst en del, og synes selv jeg er i god tid, så alle forberedelserne kan gøres klar. Det konkrete mål er at bulke i 3 måneder og se hvor meget lean muscle jeg kan få taget på, for så at "være klar" til sommeren (ved godt jeg kommer til at få en masse fedt på også!).
Midlerne: Som i ser forneden på min kostplan har jeg inddraget Weight Gainer (Af mærket "Ultra Mass" - da jeg kan få det til en formidabel pris
) men også proteinpulver og kreatin vil jeg benytte. Proteinpulver har jeg fået på siden jeg begyndte mit cut, da det stillede min søde tand, og "mættede" lidt. Kreatin har jeg dog aldrig benyttet før, men har læst mig til at jeg ca. skal indtage 3g. i forbindelse med et måltid eller andre former for carbs. ps. min pengepung er ikke uudtømmelig... meeen den er ret large
Træningsprogram: Har ca. tid og lyst til at træne 4 gange om ugen og tænkte på at køre basic øvelser. Artiklen/træningsprogrammet jeg vil følge findes her: http://www.news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics.
Kostplan: Her er hvad jeg har prøvet at bikse sammen over noget tid.

http://i40.tinypic.com/21djrpf.jpg
Håber i vil give mig gode råd, eller bare sige om jeg er på rette vej!
-"Not-so"bigboy1611