Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

k0nge skrev:Jeg har læst en række kilder der siger at man skal spise hurtige kulhydrater og langsomme proteiner før sengetid, hvilket i princippet giver meget god mening, da det ellers er mange timer med faste. Kan bare ikke se hvorfor det skal være hurtige kulhydrater, så er der venligst nogen der vil give mig en forklaring på det;)

Borumpas skrev:k0nge skrev:Jeg har læst en række kilder der siger at man skal spise hurtige kulhydrater og langsomme proteiner før sengetid, hvilket i princippet giver meget god mening, da det ellers er mange timer med faste. Kan bare ikke se hvorfor det skal være hurtige kulhydrater, så er der venligst nogen der vil give mig en forklaring på det;)
Hvad med at poste dem? Kan godt lide at have broscience klar til at mindefucke folk

Peter SH skrev:Hurtige kulhydrater øger serotonin niveaerne ( transmitterstof ), hvilket kan have en postiv virkning på søvnen hos nogle.

k0nge skrev:Peter SH skrev:Hurtige kulhydrater øger serotonin niveaerne ( transmitterstof ), hvilket kan have en postiv virkning på søvnen hos nogle.
Men er det ikke vigtigere med nogle komplekse kulhydrater der kan vare hele natten?

Clemmen skrev:k0nge skrev:Peter SH skrev:Hurtige kulhydrater øger serotonin niveaerne ( transmitterstof ), hvilket kan have en postiv virkning på søvnen hos nogle.
Men er det ikke vigtigere med nogle komplekse kulhydrater der kan vare hele natten?
Broscience

k0nge skrev:Clemmen skrev:k0nge skrev:Peter SH skrev:Hurtige kulhydrater øger serotonin niveaerne ( transmitterstof ), hvilket kan have en postiv virkning på søvnen hos nogle.
Broscience
Og hvad skal jeg forstå ved det?

Labze skrev:k0nge skrev:Clemmen skrev:k0nge skrev:Peter SH skrev:Hurtige kulhydrater øger serotonin niveaerne ( transmitterstof ), hvilket kan have en postiv virkning på søvnen hos nogle.
Broscience
Og hvad skal jeg forstå ved det?
At det er totalt ligegyldigt.

k0nge skrev:Borumpas skrev:k0nge skrev:Jeg har læst en række kilder der siger at man skal spise hurtige kulhydrater og langsomme proteiner før sengetid, hvilket i princippet giver meget god mening, da det ellers er mange timer med faste. Kan bare ikke se hvorfor det skal være hurtige kulhydrater, så er der venligst nogen der vil give mig en forklaring på det;)
Hvad med at poste dem? Kan godt lide at have broscience klar til at mindefucke folk
Det er hermed gjort:)
Morrille skrev:k0nge skrev:Borumpas skrev:k0nge skrev:Jeg har læst en række kilder der siger at man skal spise hurtige kulhydrater og langsomme proteiner før sengetid, hvilket i princippet giver meget god mening, da det ellers er mange timer med faste. Kan bare ikke se hvorfor det skal være hurtige kulhydrater, så er der venligst nogen der vil give mig en forklaring på det;)
Det er hermed gjort:)
Dette kan vel ikke kaldes for en kilde. Det er jo bare jo en gang broscience fra en eller anden tilfældig person uden nogen form for dokumentation

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster