Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1207
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1204

Følg bodybuilding.dk på

Center i Silkeborg m. mulighed for squat og dødløft

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej med Jer,

Jeg har siden august måned sidste år gået i Motion & Trivsel, men de har lige skiftet deres udstyr ud med Techno Gym. MEN der er ikke noget Squat rack eller plads til dødløft!!!

Har godt nok ikke brugt det så meget før, men er blevet hooked på det nu og nu mangler det!

Er der nogen, der kender et godt center, både til prisen og mht. åbningstider, der har mulighed for dødløft og squat i Silkeborg???

Har været inde og tjekke forskellige hjemmesider ud, men kan ikke se, om der er squat eller dødløft.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Silkeborg

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Well... Kommer selv oprindeligt fra Silkeborg.

Der ligger Equinox, der er squatrack. Men det er et kommicielt center.

Så lå der et center på vestergade, old school hardcore, med hulen i kælderen. Det var billigt, og havde alle de basic ting, og så var maskinerne bestemt ikke nyt techno crap funklende nyt. Det ligger vestergade 83.

Der lå også et center på Navervej, http://www.silkeborgfitnesscenter.dk/ hvor jeg trænede en lang periode. Der var også squatrack.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00

Galleri: Vis galleri (8)

Tjek dette centerguide/oversigt.php?id=4&sort=center_postnr&order=&start=60

Derefter syntes jeg du skal tage kontakt til centerne, og forhøre dig omkring dødløft/squat. Gjorde jeg selv i sin tid.

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

Kostplan: Ingen kostplan

Kolditz skrev:Tjek dette centerguide/oversigt.php?id=4&sort=center_postnr&order=&start=60

Derefter syntes jeg du skal tage kontakt til centerne, og forhøre dig omkring dødløft/squat. Gjorde jeg selv i sin tid.

Jeg har været inde på centerguiden, men jeg kan ikke forvente, at den er 100 % opdateret.

Det kunne jo også være, der var én, der selv trænede i et godt center i SIlkeborg, der kunne anbefale noget.
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg

ST skrev:
Kolditz skrev:Tjek dette centerguide/oversigt.php?id=4&sort=center_postnr&order=&start=60

Jeg har været inde på centerguiden, men jeg kan ikke forvente, at den er 100 % opdateret.

Det kunne jo også være, der var én, der selv trænede i et godt center i SIlkeborg, der kunne anbefale noget.

Nej det kan du ikke, men så kan få få tlf. nummerne til centerne i silkeborg, og derved ringe og forhøre dig! Nemmere kan det næsten ikke være.

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

ST skrev:

:wtf2: Jeg har trænet alle de steder jeg har skrevet ovenfor, og kan faktisk anbefale dem alle. Dog var jeg mest vedholdende på Navervej, da atmosfæren der var tip top.
Brugeravatar

Styrkeliste

ST skrev:Hej med Jer,

Jeg har siden august måned sidste år gået i Motion & Trivsel, men de har lige skiftet deres udstyr ud med Techno Gym. MEN der er ikke noget Squat rack eller plads til dødløft!!!

Har godt nok ikke brugt det så meget før, men er blevet hooked på det nu og nu mangler det!

Er der nogen, der kender et godt center, både til prisen og mht. åbningstider, der har mulighed for dødløft og squat i Silkeborg???

Har været inde og tjekke forskellige hjemmesider ud, men kan ikke se, om der er squat eller dødløft.

prøv silkeborg sportscenter op ved århusbakken de har det det er et rigtigt godt sted største håndvægte i byen

Logbog: Ingen logbog

Bundesball !
Det center du siger der ligger på vestergade, er det ikke silkeborg styrke og motions som lukkede for et par år siden`?
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Equinox i silkeborg har du mulighed for alt inden for styrketræning. Håndvægte op til 35 kilo med interval på 2.5. Utallige af skiver. 2 Smith stativer, 1 fri bænkpres, 1 squat rack hvor der er mulighed for dødløft også og en hel dig til cardio folket.

Centret ligger dejlig centralt, max 15 min. på ben tra Torvet.

Priserne kender jeg faktisk ikke, lige nu køre jeg nemlig på deres Kampagne, men den er desværre udsolgt i Silkeborg eller det er ikke mulig at købeden længere.

Håber du kunne bruge det lidt :-)
JEG ER..
TRETTENSYVOGTREDIVE!

Træner her: Equinox Silkeborg

Søren1986 skrev: Bundesball !
Det center du siger der ligger på vestergade, er det ikke silkeborg styrke og motions som lukkede for et par år siden`?

Det kan sku godt være det lukkede...? Men det var satme en rigtig jern hule! Equinox er fint nok, men det er og bliver et "pop center". Jeg var selv glad for at træne der.
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online