Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kolditz skrev:Tjek dette centerguide/oversigt.php?id=4&sort=center_postnr&order=&start=60
Derefter syntes jeg du skal tage kontakt til centerne, og forhøre dig omkring dødløft/squat. Gjorde jeg selv i sin tid.

ST skrev:Kolditz skrev:Tjek dette centerguide/oversigt.php?id=4&sort=center_postnr&order=&start=60
Derefter syntes jeg du skal tage kontakt til centerne, og forhøre dig omkring dødløft/squat. Gjorde jeg selv i sin tid.
Jeg har været inde på centerguiden, men jeg kan ikke forvente, at den er 100 % opdateret.
Det kunne jo også være, der var én, der selv trænede i et godt center i SIlkeborg, der kunne anbefale noget.

ST skrev:Kolditz skrev:Tjek dette centerguide/oversigt.php?id=4&sort=center_postnr&order=&start=60
Jeg har været inde på centerguiden, men jeg kan ikke forvente, at den er 100 % opdateret.
Det kunne jo også være, der var én, der selv trænede i et godt center i SIlkeborg, der kunne anbefale noget.
Jeg har trænet alle de steder jeg har skrevet ovenfor, og kan faktisk anbefale dem alle. Dog var jeg mest vedholdende på Navervej, da atmosfæren der var tip top.
ST skrev:Hej med Jer,
Jeg har siden august måned sidste år gået i Motion & Trivsel, men de har lige skiftet deres udstyr ud med Techno Gym. MEN der er ikke noget Squat rack eller plads til dødløft!!!
Har godt nok ikke brugt det så meget før, men er blevet hooked på det nu og nu mangler det!
Er der nogen, der kender et godt center, både til prisen og mht. åbningstider, der har mulighed for dødløft og squat i Silkeborg???
Har været inde og tjekke forskellige hjemmesider ud, men kan ikke se, om der er squat eller dødløft.

Søren1986 skrev: Bundesball !
Det center du siger der ligger på vestergade, er det ikke silkeborg styrke og motions som lukkede for et par år siden`?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster