Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mekster skrev:Så skal du nok på tur til Videbæk?

MakeMeMonster skrev:Fitness world Holstebro har 2 half-racks magen til disse, dog naturligvis fra technogym:
Ved ikke om det kan bruges.

Amazonen skrev:MakeMeMonster skrev:Fitness world Holstebro har 2 half-racks magen til disse, dog naturligvis fra technogym:
Hm...gad vide hvor meget safety-bars'ene kan holde til? - jeg skal lave reverseband squat/DL med 140/180...
EDIT: Ej, det tør jeg sgu ikke...må bytte lidt rundt på træningspassene

Hyber69 skrev:Amazonen skrev:MakeMeMonster skrev:Fitness world Holstebro har 2 half-racks magen til disse, dog naturligvis fra technogym:
Hm...gad vide hvor meget safety-bars'ene kan holde til? - jeg skal lave reverseband squat/DL med 140/180...
Dem i FW kan ihvertfald holde til 240kg+![]()
Brugte dem altid til på/afmontering af vægte når jeg dødløftede

9Tusser skrev:Hyber69 skrev:Amazonen skrev:MakeMeMonster skrev:Fitness world Holstebro har 2 half-racks magen til disse, dog naturligvis fra technogym:
+1
Techno gym powerracks er helt fine.
Mindes jeg at de springer lidt meget når man justerer højden, ellers kan jeg sgu ikke komme med nogen kritik af dem.
Hyber69 skrev:Amazonen skrev:MakeMeMonster skrev:Fitness world Holstebro har 2 half-racks magen til disse, dog naturligvis fra technogym:

9Tusser skrev:Bare husk ikke at larme

Chayen skrev:9Tusser skrev:Bare husk ikke at larme
Vi er nu ikke så sarte. Selfølgelig alt med måde dog ;)
@Topstarter:
Der er placeret måtter under racksne som ikke er gode at squatte osv. på, du kan dog bare fjerne dem hvis du sætter dem på plads efter du er færdig.

bruger selv flydende kalk også, og har aldrig fået noget at vide. Dog er der kommet nogle forfærdelige måtter under rack'sne , som gør det umuligt at stå stabilt under squat og dødløft. Man kan godt fjerne dem til squat, men dødløft må man lidt vælge imellem fuld rom eller stabilt underlag.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster