Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jokeren16 skrev:ACT inde på nytorv, kanon billigt.. Fik 7 måneder for 800 kroner.. ejeren er kanon flink. der er håndvægte til 42 kg, + samle selv håndvægte, t-bar rows maskine, squat rack fri bænk, og næsten ingen damer

Rookie skrev:Jokeren16 skrev:ACT inde på nytorv, kanon billigt.. Fik 7 måneder for 800 kroner.. ejeren er kanon flink. der er håndvægte til 42 kg, + samle selv håndvægte, t-bar rows maskine, squat rack fri bænk, og næsten ingen damer
samt overcrowded, mangel på bars (der ikke falder fra hinanden) og træningsbænke, masser af folk på steo (da ejeren er så flink), ingen bad og fik jeg nævnt at der er bare lidt overcrowded.
+ om sommeren er der så fucking varmt derinde man tror det er løgn.
Men. Squat racken er næsten altid ledig så det er da perfekt hvis du gerne vil træne ben

Jokeren16 skrev:Rookie skrev:Jokeren16 skrev:ACT inde på nytorv, kanon billigt.. Fik 7 måneder for 800 kroner.. ejeren er kanon flink. der er håndvægte til 42 kg, + samle selv håndvægte, t-bar rows maskine, squat rack fri bænk, og næsten ingen damer
samt overcrowded, mangel på bars (der ikke falder fra hinanden) og træningsbænke, masser af folk på steo (da ejeren er så flink), ingen bad og fik jeg nævnt at der er bare lidt overcrowded.
+ om sommeren er der så fucking varmt derinde man tror det er løgn.
Men. Squat racken er næsten altid ledig så det er da perfekt hvis du gerne vil træne ben
da jeg ikke forstår de fleste af dine slangord må du gerne uddybe![]()
Tja man bliver kun smidt ud hvis man går ud forsent eller man smadre tingene heh..
Enig, der er alt for varmt derinde, selv her i aftes var der for varmt.
Bruger squat racken til dødløft og BOR, bentræning stinker![]()
skide være med badet, du ville ikke kunne få det så billigt hvis der var bad ?
Jokeren16 skrev:Tja man bliver kun smidt ud hvis man går ud forsent eller man smadre tingene heh..

Don skrev:Som Specter siger, Power Gym.
Ellers er der Act som tidligere nævnt, Equinox x 2, Ak Jyden, Motionskælderen, Fysio Fitness, Dance Action, Body Toning mener jeg det hedder, og Nordjysk Helsestudio i Nørresundby.

Rades skrev:Hey.
Nogle der ved hvor der findes billeder af jydens træningscenter? kan kun finde for deres bokseafdeling..
Rades skrev:Hey.
Kan det passe det ligger lige overfor freja baner?

Rades skrev:Hav kan stadig ikke finde det, og hjemmesiden virker ikke for mig

Rades skrev:tak, nu virker det. aner ikke lige hvorfor men før viste den 'siden kan ikke vises'.
billigt med 900 kr for 1 år. Men lidt ærgeligt alle de kan de holder lukket og tiderne er heller ikke noget at råbe hurra for

HAV skrev:Rades skrev:tak, nu virker det. aner ikke lige hvorfor men før viste den 'siden kan ikke vises'.
billigt med 900 kr for 1 år. Men lidt ærgeligt alle de kan de holder lukket og tiderne er heller ikke noget at råbe hurra for
Men det er et pisse godt sted at træne. Har trænet derude før i tiden, og hvis jeg skulle vælge igen, ville jeg KLART starte derude igen !!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster