Jeg ville bare lige hører om hvor tit i æder et Cheat meal

Det er alt fra slik til fast food

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

).

Garik skrev:Tror du misforstår betydningen af et "cheat meal" (eller også gør jeg).
Personligt har et "cheat meal", når jeg afviger fra kostplanen under cut og indtager lidt ekstra kalorier på en given dag - oftest i form af mange kulhydrater - derfor er det normalvis en "cheat aften", hvor jeg spiser, hvad jeg vil, fra klokken 18.00 og opefter.
Men under bulk findes der i mine øjne ikke "cheat meals". Her smider man bare måltidet ind i kostplanen og "overholder" det overskud, men i forvejen er i.

Emilow skrev:Garik skrev:Tror du misforstår betydningen af et "cheat meal" (eller også gør jeg).
Personligt har et "cheat meal", når jeg afviger fra kostplanen under cut og indtager lidt ekstra kalorier på en given dag - oftest i form af mange kulhydrater - derfor er det normalvis en "cheat aften", hvor jeg spiser, hvad jeg vil, fra klokken 18.00 og opefter.
Men under bulk findes der i mine øjne ikke "cheat meals". Her smider man bare måltidet ind i kostplanen og "overholder" det overskud, men i forvejen er i.
Så hvis man bulker og smider en romkugle eller pizza ( fra pizzamanden :p) ind i kostplanen er det ikke et Cheat meal? :p

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster