just wondering

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

At leve i cølibat betyder at leve ugift, almindeligvis af religiøse årsager. Denne praksis er kendt i flere religioner. Indenfor kristendommen har man helt fra begyndelsen - i hvert fald fra det 2. århundrede - haft eksempler på folk, som lever i cølibat, og senere kom denne skik til at blive uløselig knyttet til klostervæsenet. Skriftgrundlaget for denne praksis har er oftest blevet søgt i Det Ny Testamente, Matthæus kapitel 19, vers 12 og i Første Korinterbrev kapitel 7, vers 32-34. Cølibat regnes for en nådegave fra Gud. Dvs. at ingen kan leve i cølibat ved egen kraft, kun med Guds hjælp.

Pikachu skrev:Hvilken effekt ville cølibat have på styrketræning og muskelopbygning? Jeg tænker det måske vil påvirke testosteronproduktionen på en eller anden måde... Er der nogen der ved noget?
just wondering

Moody skrev:efter 6 dage uden udløsning peaker din test produktion til ca. 150 % af normalen, hvorefter den falder til normalt niveau igen.
så hvis med cølibat mener ingen udløsning what so ever, så har det en positiv effekt
det har naturligvis en positiv effekt på både din styrketræning og hypertrofi

Pikachu skrev:Moody skrev:efter 6 dage uden udløsning peaker din test produktion til ca. 150 % af normalen, hvorefter den falder til normalt niveau igen.
så hvis med cølibat mener ingen udløsning what so ever, så har det en positiv effekt
det har naturligvis en positiv effekt på både din styrketræning og hypertrofi
Nice one, tusind tak for info

Bone-14 skrev:Jeg ville da til en vær tid undvære en fesen spiller til "Katja kean i eventyrland" Til at få lidt ekstra muskelmasse?
Jeg mener altså det er efter 7 dage ens test niveau det peaker til 153%

Bone-14 skrev:Nååå at spille pik, altså man har hørt om folk der har tabt styrke hvis de har haft udløsning inden træning.

WILD-ZYC skrev:den er god nok, jeg har aldrig trænet, men har så til gengæld aldrig spillet pik ;)

Bone-14 skrev:Jeg ville da til en vær tid undvære en fesen spiller til "Katja kean i eventyrland" Til at få lidt ekstra muskelmasse?
Jeg mener altså det er efter 7 dage ens test niveau det peaker til 153%

hot_fifty skrev:Hvis man ikke arbejde hver dag kunne man sikkert også restituere hurtigere, så den med én gang i ugen for at restituere hurtigere ved jeg ik hvor langt den holder i byretten.

WILD-ZYC skrev:nu har de 2 jo en del med hinanden at gøre ;)

.

WILD-ZYC skrev:Ps. Det er ikke en joke.

.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster