Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1262
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1260

Følg bodybuilding.dk på

computer

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

hej bb´er jeg har et problem med min computer, bedst som jeg sidder og ser noget på min computer går skærmen i sort lige som når den går i dvale og lampen der lyser grøn når skærmen er tændt bliver orange og skal slukke maskinen før den virker igen.
nogen der ved hvad der er galt og hvad kan man gøre ved det

Reputation point: 0

Geografisk sted: kalundborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 92.00
- Squat: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Er det hvis du ser video eller lignende? Hvor du ikke rører ved tastatur eller mus i længere tid.

Hvis det er, kan det jo være den bare er sat til at gå i dvale efter et vist antal minutter?

På windows 7 kan du ændre dette, ved at højreklikke på batteriet nede i højre hjørne (går ud fra det er en bærbar?) vælge strømstyring, og så "vælg hvornår skærmen skal slukkes" eller "angiv hvornår dvale skal aktiveres"
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

MadsJustesen skrev:Er det hvis du ser video eller lignende? Hvor du ikke rører ved tastatur eller mus i længere tid.

Hvis det er, kan det jo være den bare er sat til at gå i dvale efter et vist antal minutter?

På windows 7 kan du ændre dette, ved at højreklikke på batteriet nede i højre hjørne (går ud fra det er en bærbar?) vælge strømstyring, og så "vælg hvornår skærmen skal slukkes" eller "angiv hvornår dvale skal aktiveres"

den gør det selv hvis jeg sidder og køre rundt med musen eller skriver

Styrkeliste

shakur skrev:
MadsJustesen skrev:Er det hvis du ser video eller lignende? Hvor du ikke rører ved tastatur eller mus i længere tid.

den gør det selv hvis jeg sidder og køre rundt med musen eller skriver

computern er IKKE bærbar og har prøvet at skifte skærm der sker det samme

Styrkeliste

Min bærbar gør lidt ala det samme når jeg spiller diablo 3. Jeg har den mistænkt for at blive for varm. Prøv evt. at åbne din com og rense ud, hvis der er meget støv kan det godt forhindrer afkølingen. Det er et forsøg værd.

Reputation point: 40

Rensing af computeren
Udskiftning af skærmkortet (havde selv grafik problem tidligere - skærmen var enorm, men kortet kunne ikke klare det)

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50

lykkestrup skrev:Min bærbar gør lidt ala det samme når jeg spiller diablo 3. Jeg har den mistænkt for at blive for varm. Prøv evt. at åbne din com og rense ud, hvis der er meget støv kan det godt forhindrer afkølingen. Det er et forsøg værd.

Hvad gør din bærbar præcis?
- Jeg har selv oplevet at min pc crasher når jeg spiller diablo, og det er en brand-spanking ny lenovo thinkpad.. Min mus begynder at lagge helt vildt og siger sådan en underlig lyd når jeg rykker den, men klik-tasterne virker ikke. Det går først væk efter jeg har genstarten pc'en, som regel på den voldsomme måde (holde power-knappen nede).
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 200.00

dornerd skrev:
lykkestrup skrev:Min bærbar gør lidt ala det samme når jeg spiller diablo 3. Jeg har den mistænkt for at blive for varm. Prøv evt. at åbne din com og rense ud, hvis der er meget støv kan det godt forhindrer afkølingen. Det er et forsøg værd.

Hvad gør din bærbar præcis?
- Jeg har selv oplevet at min pc crasher når jeg spiller diablo, og det er en brand-spanking ny lenovo thinkpad.. Min mus begynder at lagge helt vildt og siger sådan en underlig lyd når jeg rykker den, men klik-tasterne virker ikke. Det går først væk efter jeg har genstarten pc'en, som regel på den voldsomme måde (holde power-knappen nede).

Hmm jeg spiller mellem 15-30 min, også slukkeer den bare uden videre. ingen advarsel, ingen lag, den slukker bare. Fik 10 min mere efter jeg satte grafikken ned. Er dog ret sikker på at det er pga. af varme da jeg efter 15 min kan mærke at mine taster bliver varme ! :´) Dog synes jeg stadig det er lidt mærkeligt da grafikken ikke er noget vildt, og har da spillet modern warfare 2 mens jeg skypde uden problemer.

Reputation point: 40

lyder til den bare blir varm hvis du har mulighed så få den renset for støv det kan gøre en kæmpe forskel. men hent speedfan http://download.cnet.com/SpeedFan/3000- ... 67444.html der kan du se hvikle temp din com køre med

shakur skrev:hej bb´er jeg har et problem med min computer, bedst som jeg sidder og ser noget på min computer går skærmen i sort lige som når den går i dvale og lampen der lyser grøn når skærmen er tændt bliver orange og skal slukke maskinen før den virker igen.
nogen der ved hvad der er galt og hvad kan man gøre ved det

Jeg ved PRÆCIS hvad du skal gøre :D
Jeg samler selv min computer og har haft samme problem, lige sådan har mange af mine venner.
Det der sker er at din computer bliver for varm, højst sandsynligt omkring grafikkortet, så din computer lukker ned for at undgå skader. Det du skal er: Tag siden af dit kabinet, og simpelthen bare støvsuge blæseren så der ikke sidder noget og forstyrre for at den kan få ordenligt luft. Når du støvsuger skal du passer på ledninger og komponenter, da de kan være lidt følsomme over for sådan en støvsuger.

Geografisk sted: Danmark

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

tak alle sammen har renset svinet og nu dur det fedt.

TAK.

Styrkeliste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster