http://www.dailymotion.com/video/x1766ve_ab-ripper-x_sport

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Emil Bak skrev:Jeg laver som sagt allerede de store øvelser, squat, dødløft osv. uden bælte, og vil gerne øge min corestyrke vha. andre øvelser. Grunden til at jeg vil tage et program som dette er, det er nemt, jeg har pt. ikke styrken til at udfører dragonflags og abwheel øvelser med "ordentlig teknik", og så kender jeg folk der har brugt det og er glade for det.
Så hvis man tager det i betragtning at det er et middel i mod at kunne udfører dragonflags, hanging legraises, osv. altså de store coreøvelser, er dette så vejen?
. Jeg kan heller ikke lave en normal dragonflag men jeg tager det ene ben op på det andet knæ så der kun er et ben helt ude så kan jeg sagtens. Det handler bare lige om at tweake det lidt.

Emil Bak skrev:Jeg kan godt udføre abwheel, men af en eller anden grund laver jeg ikke crunch, øvelsen går mere i ryggen og det er jo ikke intentionen

riges skrev:Hej,
Hvorvidt den form for træning virker for dig, kommer meget an på dine mål. Jeg har lavet den en til to gange om ugen igennem en længere periode, og så lavet nogle mave øvelser med vægt på 1-2 gange om ugen ved siden af. Det har virket rigtig godt for mig!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster