Fejer skrev:Hvis det smager sådan har du virkelig så lyst til at smide det i sækken? God fornøjelse...
Hvis du søger under det navn popper der også en artikel op som siger at det offentlige undersøgelse af den viste at den ikke har nogen bedre effekt end monohydrate...
Hvis det virker, så ja. Ellers kan man altid selv proppe det i softgel piller.
Der er så mange forskellige undersøgelser som siger det ene og det andet, i sidste ende må kan man jo enten selv prøve det og se om det virker eller ej - eller undersøge hvorvidt andre folk har gode erfaringer med det.
EDIT:Mussetrussen skrev:Jeg har testet det. Hvor alm kreatin er duft og smagsløst, så er Creatine Ethyl Ester ABSOLUT ikke duft og smagsløst. Din beskrivelse er faktisk meget god. Det dufter ekstremt kemisk, kradser i næsen og er virkeligt bittert.
Hvis virkningen så bare var fantastisk, så kunne man nok se bort fra dette, men alle de nyeste undersøgelser jeg har læst, tyder på at det er virkningsløst i forhold til alm kreatin. Det skulle være nemmere optageligt og dermed være en slags super kreatin, men de undersøgelser jeg har set, tyder på at det bliver nedbrudt utroligt hurtigt i kroppen inden det når at have nogen som helst virkning.
Kan ikke lige finde de artikler jeg læste, men de var i hvert fald overbevisende nok til at jeg droppede det, smed det ud og gik tilbage til alm kreatin.
I see..
Men det jeg ser som et stort plus ved CEE, er at der ikke forekommer væskeophobning i kroppen, som ved almindeligt kreatin monohydrat.
Nu ved jeg ikke om du er en af dem som har en tendens til at ophobe væske i kroppen ved kreatin-brug, men havde det nogen som helst mærkbar effekt mht. væskeophobning i kroppen? Det er der jo mange som døjer med, og det kunne være fedt at kunne slippe for det ved brug af CEE.