begyndte på det der "curls are for Girls" program for 3 uger siden... idag (mandag 13/11) starter min 4 uge..
jeg vil bare høre jer hvordan jeres rasultater har været med programmet ?
er der non der har fået lidt ekstra på DA GUNS ?
;)
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
;)

frode skrev:hehe ok lyder smukt..... hvor mange mån har du kørt sån ?..... ham fyren der har skrevet artiklen anbefaler jo 3 mån.

Ey! Det vil sige at muligvis gør iso øvelser at det man træner bliver mindre end hvis man helt undgik dem, og så bare kørte på med basisøvelser?

MesterRune skrev:Jeps kører også maven, men glemte bar elige at skrive den med. Hmm, er ikke helt asure med hva' der er yate/bent, så kan godt være det er yate jeg kører? hva er forskellen?Hmm, så altså jeg skal smide chinup op på, og så glemme alt om bicep curls?
Jeg overvejer at gøre sådan at jeg den ene dag tager med normale curls med biceps og den anden dag hammer. (altså hvis jeg skal have biceps iso med)

MesterRune skrev:Så er det bent jeg kører ;) Men Yates lyder som en god ide, så den er fra den dag i dag af en del af mit program![]()
Forresten hvis man kører split program, så skal man vel have flere iso øvelser?

frode skrev:tråden er gået i FISK altså!! emnet var et særligt program og det programs rasultater.... nu har vi en tråd om 80 forskellige programmer :S

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster