Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1477
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1474

Følg bodybuilding.dk på

Cut - de sidste kalorier

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey BB, jeg begyndte mit første cut igår, og sad idag og tastede min kost ind i et skema. Mit ligevægtsindtag er på 3400 og vil gerne ligge på de 3000 til at starte med. MEN kan allerede nu se at jeg mangler 465 kalorier. Har i nogle forslag til en fornuftig måde, at finde og indtage disse?

Desuden vil jeg også gerne vide, hvis noget ser helt forkert ud eller hvis det ellers ser nogenlunde ud :)

Kostplanens tidspunkter er ikke helt faste som de står på planen, tilpasser det sådan det passer ind i dagens rutine!

På forhånd tak.
kostplan

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 165.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

umiddelbart synes jeg energifordelingen ser ret god ud til cut. Du kan spise nogle nødder i løbet af dagen så ryger du hurtigt op på de 465 Kcal du mangler :)

Logbog: Ingen logbog

Mælk? :D
It's not how you start, but how you finish!
Smut et kig forbi loggen, smiled-s-log-t56838.html

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Jeg ville erstatte hytteosten med peanutbutter, også for at oppe indtaget af det sunde fedt, men det kan også have noget og gøre med jeg hader hytteost! :twisted:
Brugeravatar

Træner her: Sport & Fitness

sundt fedt!

nødder, oile elelr peanut butter

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nordsjælland

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS
FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Xandernp skrev:Hey BB, jeg begyndte mit første cut igår, og sad idag og tastede min kost ind i et skema. Mit ligevægtsindtag er på 3400 og vil gerne ligge på de 3000 til at starte med. MEN kan allerede nu se at jeg mangler 465 kalorier. Har i nogle forslag til en fornuftig måde, at finde og indtage disse?

Desuden vil jeg også gerne vide, hvis noget ser helt forkert ud eller hvis det ellers ser nogenlunde ud :)

Kostplanens tidspunkter er ikke helt faste som de står på planen, tilpasser det sådan det passer ind i dagens rutine!

På forhånd tak.
kostplan

Af ren nysgerrighed, hvorfor vil du så gerne have 465 kalorier ind i dit skema? Jeg syns personligt det er fornuftigt at du har råd i kalorier til "sjov". Så ved du at du ikke rammer helt ved siden af hvis du kommer til at spise noget der ikke står på din kostplan.
Brugeravatar

Tak for alle svarende, det lyder fornuftigt! Tror jeg skal have mig nogle nødder/peanutbutter muligvis :p

Scumbag, kan også godt lide din idé, selvom jeg som hovedregel helst vil prøve at holde mig helt fra det "jeg ikke må få" kan det selvfølgelig også være moraleløftende at kunne spise noget "ulovligt" med god samvittighed ;)

Igen tak til alle!

Styrkeliste

Nicklas4L skrev:Jeg ville erstatte hytteosten med peanutbutter, også for at oppe indtaget af det sunde fedt, men det kan også have noget og gøre med jeg hader hytteost! :twisted:

Lige for at høre, da jeg også har et godt øje til peanutbutter.. Ville du spise det på rugbrød? For umildbart synes jeg ikke det lyder som en behagelig blanding :p

Styrkeliste

Hehe, din disciplin er imponerende men jeg plejer at følge køre Arnold på det her punkt, det er okay at ramme uden for kostplan 1 gang om ugen. Men også KUN 1 GANG! :-)

Held og lykke med det!
Brugeravatar

Scumbag skrev:Hehe, din disciplin er imponerende men jeg plejer at følge køre Arnold på det her punkt, det er okay at ramme uden for kostplan 1 gang om ugen. Men også KUN 1 GANG! :-)

Held og lykke med det!

Det er sandt :D , den ene dag har jeg hørt mange snakke om og er også ret sikker på jeg selv ender med at bruge den når jeg når længere hen. Det er dejligt at have en "ædedag" at se frem til, når man går og er sulten ellers hehe :mrgreen:

Jo tak!

Styrkeliste

Xandernp skrev:
Scumbag skrev:Hehe, din disciplin er imponerende men jeg plejer at følge køre Arnold på det her punkt, det er okay at ramme uden for kostplan 1 gang om ugen. Men også KUN 1 GANG! :-)

Held og lykke med det!

Det er sandt :D , den ene dag har jeg hørt mange snakke om og er også ret sikker på jeg selv ender med at bruge den når jeg når længere hen. Det er dejligt at have en "ædedag" at se frem til, når man går og er sulten ellers hehe :mrgreen:

Jo tak!

Haha, man skal bare passe på at man ikke begynder at fremskyde den hver uge, og pludselig har man 2, så 3. og så æde-uge 1 gang om måneden ;-)
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster