Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Equalizer skrev:Umiddelbart vil jeg sige du får for meget kulhydrat og for lidt protein/fedt.

Equalizer skrev:Sov lige lidt da jeg så på dit første billede, du indtog nok protein i din kost, men ja stadig for meget kulhydrat og for lidt fedt.

hjælpervenner skrev:Equalizer skrev:Sov lige lidt da jeg så på dit første billede, du indtog nok protein i din kost, men ja stadig for meget kulhydrat og for lidt fedt.
150 gram kulhydrat er bestemt ikke "for meget".
OT:
Jeg synes din første kostplan så god ud, men du kan godt skifte lidt kulhydrater ud med fedt. Hvis du gerne vil tabe dig hurtigere, så skal du spise færre kcal eller dyrke mere motion. Om du blender dine frugter/grøntsager har intet at sige.
På 1600 kcal burde du tabe dig med rimelig fart, måske spiser du mere end du lægger mærke til?

SR4 skrev:hjælpervenner skrev:Equalizer skrev:Sov lige lidt da jeg så på dit første billede, du indtog nok protein i din kost, men ja stadig for meget kulhydrat og for lidt fedt.
OT:
Jeg synes din første kostplan så god ud, men du kan godt skifte lidt kulhydrater ud med fedt. Hvis du gerne vil tabe dig hurtigere, så skal du spise færre kcal eller dyrke mere motion. Om du blender dine frugter/grøntsager har intet at sige.
På 1600 kcal burde du tabe dig med rimelig fart, måske spiser du mere end du lægger mærke til?
Tak for svar!
Jeg har ikke spist noget udover min plan, jeg har fulgt den slavisk, og vejet ALT op, og netop derfor forstår jeg ikke, at jeg ikke har haft bedre resultater.
Vil du også sige 1g fedt pr kgs kropsvægt?
Og ville det være fjollet at bruge den nye plan med mange proteiner?
Prøv at cutte som du gør nu, og hvis du ikke ser bedre resultater om et par uger, så revurder hvor meget motion du laver og hvor meget mad du spiser ;D

hjælpervenner skrev:Equalizer skrev:Sov lige lidt da jeg så på dit første billede, du indtog nok protein i din kost, men ja stadig for meget kulhydrat og for lidt fedt.
OT:

Pind skrev:Hvad ,og i hvilke mængder, spiser du i de to cheatmåltider? Havde du dem da du kørte kostplanen fra din tidligere træner?

Pind skrev:Low carb er ikke bedre end en normal diæt, som er tilsvarende høj på protein.
Det var forresten ikke kostplanen jeg spurgte ind til, men dine chest meals.
Vejer du dig søndag?

Borumpas skrev:hjælpervenner skrev:Equalizer skrev:Sov lige lidt da jeg så på dit første billede, du indtog nok protein i din kost, men ja stadig for meget kulhydrat og for lidt fedt.
Du mangler en kilde til din udtalelse. Hvordan er en 68 kg pige i stand til at benytte 150< gram protein?

hjælpervenner skrev:Borumpas skrev:hjælpervenner skrev:Equalizer skrev:Sov lige lidt da jeg så på dit første billede, du indtog nok protein i din kost, men ja stadig for meget kulhydrat og for lidt fedt.
Du mangler en kilde til din udtalelse. Hvordan er en 68 kg pige i stand til at benytte 150< gram protein?
Vi snakker om kulhydrat lige nu? Og hvorfor mangler det at sige 150 gram kulhydrat ikke er for meget, en kilde? Man behøves ikke give kilder til alt hvad man skriver, medmindre det er "nyt" "banebrydende" eller afviger fra den normale tankegang. 150 gram kulhydrater er en ganske fornuftig mængde.

Equalizer skrev:hjælpervenner skrev:Borumpas skrev:hjælpervenner skrev:Equalizer skrev:Sov lige lidt da jeg så på dit første billede, du indtog nok protein i din kost, men ja stadig for meget kulhydrat og for lidt fedt.
Vi snakker om kulhydrat lige nu? Og hvorfor mangler det at sige 150 gram kulhydrat ikke er for meget, en kilde? Man behøves ikke give kilder til alt hvad man skriver, medmindre det er "nyt" "banebrydende" eller afviger fra den normale tankegang. 150 gram kulhydrater er en ganske fornuftig mængde.
Nej det er ikke når hun har sat sig et mål på 1600 kcal, 150g kulhydrat er 600 kcal, dvs så er der kun 1000 kcal tilbage til protein og fedt, så NEJ det er ikke en fornuftig mængde

SR4 skrev:Pind skrev:Low carb er ikke bedre end en normal diæt, som er tilsvarende høj på protein.
Det var forresten ikke kostplanen jeg spurgte ind til, men dine chest meals.
Vejer du dig søndag?
Det er forskelligt hvad jeg får. Sidste lørdag fik jeg Mc D til middag (3 cheese burgere) og 1 is, til aften en hjemmelavet pizza og chokolade kage til dessert.... Men det ændrer jo stadig ikke på, at jeg også fik det på min gamle plan, men der tabte jeg mig?
Jeg vejer mig tirsdag og fredag
Hvad vil i så foreslå, jeg er meget forvirret nu, mht. Fordelingen af protein fedt og kulhydrat

Resith skrev:Jeg kan ikke fortælle dig hvordan du kunne have tabt dig med de cheat meals tidligere, andet end at du måske bevægede dig noget mere?
Pil de cheat meals fra, så skal der nok ske noget med vægten.

SR4 skrev:Resith skrev:Jeg kan ikke fortælle dig hvordan du kunne have tabt dig med de cheat meals tidligere, andet end at du måske bevægede dig noget mere?
Tak og hvad vil du sætte mine proteiner kulhydrat og fedt til?

MM! skrev:Hvad drikker du dagligt?

SR4 skrev:Resith skrev:Jeg kan ikke fortælle dig hvordan du kunne have tabt dig med de cheat meals tidligere, andet end at du måske bevægede dig noget mere?

Pind skrev:SR4 skrev:Resith skrev:Jeg kan ikke fortælle dig hvordan du kunne have tabt dig med de cheat meals tidligere, andet end at du måske bevægede dig noget mere?
Lad det være som det er. Fedt kan du godt øge lidt hvis du vil på bekostning af lidt kulhydrat. Det er dine cheat dage, som ødelægger det for dig.
3 x Cheeseburger = 930 kcal
1 x McFlurry = 560 kcal
1 x hjemmelavet pizza = 900 - 1200 kcal eller mere
1 x Chokoladekage, 1 stk = ca. 250 kcal
Dvs. 2650 kcal ekstra, udover det du spiser den dag. Måske mere hvis energiindhold og mængder er større. Det vil med garanti sætte dig tilbage i din process. Læs evt. dette og revurder dine cheatdage: http://proteinopskrifter.dk/3-grunde-ti ... t-vaegttab

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster