Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1330
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1328

Følg bodybuilding.dk på

Cut

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB.dk :wink:

Jeg har efter en god bulk periode besluttet mig for at det nu er tid til at cutte. Jeg træner et 2-splits program 4 gange ugentligt og benytter mig af LISS ca. 3 gange ugentligt. Ydermere studerer jeg idræt på b-niveau hvilket også medfører en 3-4,5 timers ugentlig idræt i skolen. Jeg har benyttet mig af bb.dk udregning af ligevægtsindtag, hvilket gav mig et svar på ca. 2950. Personligt har jeg valgt at ligge 800 kcal i underskud, da jeg gerne vil have der også sker lidt. Dog sker der intet? Den første uge forløb fint og jeg tabte mig 900g fra Mandag - mandag, men da jeg vejede mig i morges sagde vægten 79.4, hvilket er 300g mere end sidste uge.

Hvad gør jeg galt? Nogle tips/tricks?
Please hjælp! Hang noget kun med mulen i morges, da jeg efter al den kamp med at veje alle måltider og fører kostplan hver eneste dag, stadig har taget på. Det er sygeligt demotiverende :verysad:
LØFT MIG
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Brovst

Styrkeliste
- Bænkpres: 101.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 135.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Vejninger kan svinge meget fra uge til uge afhængig af om du holder ekstra meget vand, glukogen eller fæses. Giv det et par uger mere og hav tiltro til projektet. Hvis du vejer ca. 80 kg, indtager ca. 2200 kcal og har en forholdsvis aktiv hverdag, skal du nok tabe dig.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:Vejninger kan svinge meget fra uge til uge afhængig af om du holder ekstra meget vand, glukogen eller fæses. Giv det et par uger mere og hav tiltro til projektet. Hvis du vejer ca. 80 kg, indtager ca. 2200 kcal og har en forholdsvis aktiv hverdag, skal du nok tabe dig.

Tak, makker :-)
Fik bare nitten på og blev lidt urolig i morges. Tror blot jeg havde brug for at få bekræftet at det var normalt, da det jo er mit første Cut :-)
LØFT MIG
Brugeravatar

Geografisk sted: Brovst

Styrkeliste
- Bænkpres: 101.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 135.00

hej "makker"

Jeg har gennem nu godt 15 måneder haft godt 2 "cut" forløb. den ene hvor jeg lå og spiste ca 1600 kcal om dagen 5 måneder i streg. smed godt 40 kg. der kunne være enormt stor forskel på ugens tab. det svinger bare meget kommer også meget an på hvornår du vejer dig på dagen. jeg kunne springe 3 kg op vis jeg vejede mig om aftenen frem for lige når jeg var stået op.

og som der r blevet skrevet har det rigtigt meget at gøre med den mængde væske du har i kroppen.

Men bare kæmp videre så skal du nok få et resultat, men der kan godt gå en god del uger før du ser noget mærkbart forskel i spejlet. billeder hjælp mig en hel del på rejsen. som stadig r igang. der kan man se alle de små forskelle der sker. og så en kanon motivation.

held og lykke med det, og vi ser da gerne nogle før og efter bilelder blive smidt op.

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Ingen kostplan

alt er normalt og som den anden bruger skriver så afhænger vægten af din krop på vejnings tidspunktet. Det sker for alle og jeg har oplevet det masser af gange, også modsat. jeg vejer mig ikke mere og jeg finder det nemmere at holde motivationen når jeg ikke har en vægt der diktere tal, men at jeg ved at hvad jeg gør er rigtig, og så klare spejlet resten af jobbet. Held og lykke med det :)

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster