Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 818
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 816

Følg bodybuilding.dk på

Cut til sommer?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Der bliver i artiklen "cut til sommer" nævnt at man ikke skal begynde at cutte, hvis ens BMI tal er undervægtigt eller i nærheden af det?? Jeg har lige i øjeblikket et BMI tal der er virkelig tæt på at være undervægtigt, men jeg mangler stadig at få smidt det sidste fedt inden mavemusklerne er fremme og jeg er tilfreds.. Jeg er 15 år, 175cm ca, 62kg.. What to do? :baby:

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Six pack er ingenting hvis man ikke har nogen muskler. Derfor.

Sendt fra min LT18i med Tapatalk2
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog

MadzP92 skrev:Six pack er ingenting hvis man ikke har nogen muskler. Derfor.

Jeg giver dig fuldstændig ret, men problemet er, at jeg har de seneste 2-3 år gået efter en flot og markeret mave.. Det er dog første her det sidste års tid jeg er begyndt at styrketræne og få styr på min kost.. Derfor vil jeg gerne nå det mål, jeg altid har kæmpet med! :dance:

Logbog: Ingen logbog

RisingStar skrev:
MadzP92 skrev:Six pack er ingenting hvis man ikke har nogen muskler. Derfor.

Jeg giver dig fuldstændig ret, men problemet er, at jeg har de seneste 2-3 år gået efter en flot og markeret mave.. Det er dog første her det sidste års tid jeg er begyndt at styrketræne og få styr på min kost.. Derfor vil jeg gerne nå det mål, jeg altid har kæmpet med! :dance:

Så er der jo ingen grund til at spørge efter råd, når du nu hellere vil nå dit mål :wink:

Gør det, du helst vil.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

RisingStar skrev:Der bliver i artiklen "cut til sommer" nævnt at man ikke skal begynde at cutte, hvis ens BMI tal er undervægtigt eller i nærheden af det?? Jeg har lige i øjeblikket et BMI tal der er virkelig tæt på at være undervægtigt, men jeg mangler stadig at få smidt det sidste fedt inden mavemusklerne er fremme og jeg er tilfreds.. Jeg er 15 år, 175cm ca, 62kg.. What to do? :baby:

Mit mål var også til at starte med at cutte ned og få en six-pack. Men som andre har nævnt, så er det bare knap så fedt at have en lille bitte six-pack og så være tynd som en pind. Efter jeg havde cuttet rimelig godt ned(180 cm høj og ca 70 kg) har jeg så valgt at leanbulke i et stykke tid og så ellers cutte ned til næste sommer. Istedet for at bruge så meget kraft på at cutte helt i bund nu, og så alligevel ikke have særlig meget masse for så at skulle gaine igen bagefter. Så hellere vente til næste sommer og have betydeligt mere masse når man er cuttet i bund - efter min mening. :-)

Men hvis målet virkelig er vigtigt for dig lige nu og her, og du virkelig føler det er noget du skal gøre, så syntes jeg bare du skal ''go for it''..Hvad end der motiverer dig :)

Mvh
Brugeravatar

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster