Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 989
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 986

Følg bodybuilding.dk på

Cutte

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Har læst en af artiklerne herinde for cutting, og fandt den egentlig meget interessant.

Jeg har bulket siden september nu, og groft sagt ædt som et svin og masser af træning, så har fået masser af masse lidt fedt på kroppen nu.
Jeg tænker så, således, hvor meget muskelmasse vil jeg tabe på et cut, og hvor meget styrke? Det jo møg surt at ryge ned ad stigen hvis men har kæmpet sig til et 1RM-mål i bænkpress og så mister det.

Min plan med cut, ville således være, at spise en del mindre self., men spise vildt proteinrigt, og drikke masser af shakes, på den måde kan jeg jo springe nogle måltider over og holde kalorieindtaget nede, samtidig med at jeg får den mængde protein jeg skal have.

Mit problem er at jeg er en smule forvirret omkring hvordan jeg skal bære mig ad, selvom jeg har læst artiklen. Jeg vil nemlig ikke falde hjernedødt meget i masse og styrke.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 160.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Nickolas skrev:Har læst en af artiklerne herinde for cutting, og fandt den egentlig meget interessant.

Jeg har bulket siden september nu, og groft sagt ædt som et svin og masser af træning, så har fået masser af masse lidt fedt på kroppen nu.
Jeg tænker så, således, hvor meget muskelmasse vil jeg tabe på et cut, og hvor meget styrke? Det jo møg surt at ryge ned ad stigen hvis men har kæmpet sig til et 1RM-mål i bænkpress og så mister det.

Min plan med cut, ville således være, at spise en del mindre self., men spise vildt proteinrigt, og drikke masser af shakes, på den måde kan jeg jo springe nogle måltider over og holde kalorieindtaget nede, samtidig med at jeg får den mængde protein jeg skal have.

Mit problem er at jeg er en smule forvirret omkring hvordan jeg skal bære mig ad, selvom jeg har læst artiklen. Jeg vil nemlig ikke falde hjernedødt meget i masse og styrke.

Bare få 2g protein pr krops vægt. Og lig med 300-500 kcal i underskud Så er den ikke helt galt. Ingen kan fortælle dig hvor meget masse du vil tabe under dit cut men det kan sku ikke helt undgås.

Geografisk sted: København

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Fejer skrev:
Nickolas skrev:Har læst en af artiklerne herinde for cutting, og fandt den egentlig meget interessant.

Bare få 2g protein pr krops vægt. Og lig med 300-500 kcal i underskud Så er den ikke helt galt. Ingen kan fortælle dig hvor meget masse du vil tabe under dit cut men det kan sku ikke helt undgås.

Husk at det er 2gr protein pr kg krops vægt fordelt på 5-6 måltider.
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: DK Østjylland

Styrkeliste
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Ruddi skrev:Husk at det er 2gr protein pr kg krops vægt fordelt på 5-6 måltider.

Stort skulderklap til ham der kan klemme så meget protein ned på ét måltid =D> :lol:
Get Ripped, Get Laid.
Brugeravatar

vJacques skrev:
Ruddi skrev:Husk at det er 2gr protein pr kg krops vægt fordelt på 5-6 måltider.

Stort skulderklap til ham der kan klemme så meget protein ned på ét måltid =D> :lol:

det er da intet problem at spise 200g protein fordelt på 6 måltider. Det 33gram pr måltid, det handler bare om at være sulten nok. :D
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 200.00

Huttie skrev:
vJacques skrev:

det er da intet problem at spise 200g protein fordelt på 6 måltider. Det 33gram pr måltid, det handler bare om at være sulten nok. :D

Jeg har ingen problem med det, f.eks en ½lt cultura med mysli til morgenmad ca 30gr protein.

3 timer efter og træning er overstået så 30gr protein shake.

En time efter en god portion mad med rigeligt protein f.eks rugbrød med frikadeller.

3 timer efter kunne være aftensmad for mig godt med kød og kartofler eller grønsager.

3 timer efter hvis ikke sulten så drikker jeg 750gr letmælk.

Lidt snack, 100gr pistacie nødder eller anden form for nød med høj protein indhold.

100gr ost, det meste ost har 25gr protein+ pr. 100gr.
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: DK Østjylland

Styrkeliste
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding