Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nickolas skrev:Har læst en af artiklerne herinde for cutting, og fandt den egentlig meget interessant.
Jeg har bulket siden september nu, og groft sagt ædt som et svin og masser af træning, så har fået masser af masse lidt fedt på kroppen nu.
Jeg tænker så, således, hvor meget muskelmasse vil jeg tabe på et cut, og hvor meget styrke? Det jo møg surt at ryge ned ad stigen hvis men har kæmpet sig til et 1RM-mål i bænkpress og så mister det.
Min plan med cut, ville således være, at spise en del mindre self., men spise vildt proteinrigt, og drikke masser af shakes, på den måde kan jeg jo springe nogle måltider over og holde kalorieindtaget nede, samtidig med at jeg får den mængde protein jeg skal have.
Mit problem er at jeg er en smule forvirret omkring hvordan jeg skal bære mig ad, selvom jeg har læst artiklen. Jeg vil nemlig ikke falde hjernedødt meget i masse og styrke.

Fejer skrev:Nickolas skrev:Har læst en af artiklerne herinde for cutting, og fandt den egentlig meget interessant.
Jeg har bulket siden september nu, og groft sagt ædt som et svin og masser af træning, så har fået masser af masse lidt fedt på kroppen nu.
Jeg tænker så, således, hvor meget muskelmasse vil jeg tabe på et cut, og hvor meget styrke? Det jo møg surt at ryge ned ad stigen hvis men har kæmpet sig til et 1RM-mål i bænkpress og så mister det.
Min plan med cut, ville således være, at spise en del mindre self., men spise vildt proteinrigt, og drikke masser af shakes, på den måde kan jeg jo springe nogle måltider over og holde kalorieindtaget nede, samtidig med at jeg får den mængde protein jeg skal have.
Mit problem er at jeg er en smule forvirret omkring hvordan jeg skal bære mig ad, selvom jeg har læst artiklen. Jeg vil nemlig ikke falde hjernedødt meget i masse og styrke.
Bare få 2g protein pr krops vægt. Og lig med 300-500 kcal i underskud Så er den ikke helt galt. Ingen kan fortælle dig hvor meget masse du vil tabe under dit cut men det kan sku ikke helt undgås.

Ruddi skrev:Husk at det er 2gr protein pr kg krops vægt fordelt på 5-6 måltider.

vJacques skrev:Ruddi skrev:Husk at det er 2gr protein pr kg krops vægt fordelt på 5-6 måltider.
Stort skulderklap til ham der kan klemme så meget protein ned på ét måltid![]()

Huttie skrev:vJacques skrev:Ruddi skrev:Husk at det er 2gr protein pr kg krops vægt fordelt på 5-6 måltider.
Stort skulderklap til ham der kan klemme så meget protein ned på ét måltid![]()
det er da intet problem at spise 200g protein fordelt på 6 måltider. Det 33gram pr måltid, det handler bare om at være sulten nok.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster