Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MoM86 skrev:Jeg taget billede imorgen - har lige spist, så er din oppustet :-)
Men det kan godt være rigtigt. Er doven til at træne mave - træner for mest ryg, ben og arme hehe..
Vil du anbefale, at jeg bliver ved med at cutte?
Sent from my iPhone using Tapatalk

MadzP92 skrev:Og dog. Jeg ville cutte. Noget tyder på at alt dit fedt sætter sig på maven når man tænker på din vægt og højde?

KristineR skrev:Vil lige høre ud fra dit brugernavn om du har fået børn, og hvis det er tilfældet, hvor længe er det så siden? I min optik ligner det mere løs hud på maven kombineret med postgraviditetskrop, i hvert fald ud fra lignende deponering jeg tidligere har set. Hvis dette ikke er tilfældet, hvordan er din deponering af fedt så på resten af kroppen?
Du skriver at du har styrketrænet siden oktober. Hvordan ser dit program ud? Ser man på forholdet mellem din højde, vægt og billederne, er jeg ret sikker på at du har meget at hente på at optimere din træning.
Til sidst, tillykke med de 6 kg, det er dejligt at se og mærke at der sker noget, jeg tror dog som sagt, at du kan optimere en del og derved opnå mere tilfredsstillende resultater.

KristineR skrev:Jeg tror stadig jeg vil sætte spørgsmålstegn ved effektiviteten af din træning, må jeg være ærlig at sige. Dette kan du dog se positivt, eftersom du nok vil se nogle gode resultater, når du begynder på et program der er mere hensigtsmæssigt. Efter hvad jeg kan huske er splittet i back to basics: bryst, skulder, triceps, mave - ben, ryg, biceps? Jeg synes dog jeg kan huske at jeg personligt ikke er den store fan af dette program, men det er jo meget individuelt.
Som sagt, håber jeg dit nye program fokuserer på de store øvelser og en ordentlig progression, så skal du nok kunne se at der sker noget.
Nu går dit spørgsmål ikke på programmet, men på kosten jo, så går ikke mere ind i træningen, andet end hvad jeg tidligere har påpeget. Hvis jeg var dig, havde jeg nok nærmere satset på et kalorieunderskud på ca 300 kcal. Din hud ser, som tidligere sagt, ud som om den har været ret presset under graviditeten og din vægt er egentlig generelt ganske fin i forhold til din højde. Jeg ville derfor ikke køre med et større kalorieunderskud. Nogle er bare generelt mere disponeret for fedtdeponering på maven, fremfor andre steder på kroppen, jeg selv er et godt eksempel på dette.
Dette er dog min personlige holdning. Der er jo lige så mange holdninger, som der er folk der træner.

En anden mulighed kunne være at du opretter en logbog og smider nogle videoer ind, så folk kan hjælpe med at kigge din teknik efter, samt komme med inputs til dit program. 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster