Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049937 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
danielhoegh skrev:Hej allesammen!
Så fik jeg endelig nosset mig sammen til at oprette en log herinde. Jeg har tidligere skrevet en del på en Konkurrerende hjmmeside, men pga. manglende respons og inspiration er jeg blevet opfordret af CJ8000 til at starte en log herinde, so here goes:
Jeg er en frisk ung gut på på 23 år. Til daglig træner jeg i FitnessWorld i Århus hvor jeg også er bokse instruktør.
Mit mål men min træning er at kunne stille op til athletic fitness some day. Jeg har trænet målrettet i halvandet års tid, men jeg har meget svært ved at tage på pga. en høj forbrænding og manglende appetit.
Jeg træner for det meste efter et eller andet form for styrke program da jeg godt kan lide at der er struktur på min træning, så jeg ved præcis hvad jeg skal lave den pågældende dag.
Jeg har trænet:
Smolov jr.
Hatfields cycle
Sheiko 2
fulbody
2-split
3-split
5-split
Hmm.. hvad er der mere at fortælle? Mit daglige kalorie indtag ligger på ca. 5000 kalorier pr. dag. Jeg får olie, vitaminer, weightgainer smat en eller anden form for pre workout produkt.
Det var vidst alt for nu.. Jeg smider lige de træninger ind jeg kan huske for denne uge og starter så for alvor loggen fra på mandag.
Vh
Daniel
BOOBS skrev:danielhoegh skrev:Hej allesammen!
Så fik jeg endelig nosset mig sammen til at oprette en log herinde. Jeg har tidligere skrevet en del på en Konkurrerende hjmmeside, men pga. manglende respons og inspiration er jeg blevet opfordret af CJ8000 til at starte en log herinde, so here goes:
Jeg er en frisk ung gut på på 23 år. Til daglig træner jeg i FitnessWorld i Århus hvor jeg også er bokse instruktør.
Mit mål men min træning er at kunne stille op til athletic fitness some day. Jeg har trænet målrettet i halvandet års tid, men jeg har meget svært ved at tage på pga. en høj forbrænding og manglende appetit.
Jeg træner for det meste efter et eller andet form for styrke program da jeg godt kan lide at der er struktur på min træning, så jeg ved præcis hvad jeg skal lave den pågældende dag.
Jeg har trænet:
Smolov jr.
Hatfields cycle
Sheiko 2
fulbody
2-split
3-split
5-split
Hmm.. hvad er der mere at fortælle? Mit daglige kalorie indtag ligger på ca. 5000 kalorier pr. dag. Jeg får olie, vitaminer, weightgainer smat en eller anden form for pre workout produkt.
Det var vidst alt for nu.. Jeg smider lige de træninger ind jeg kan huske for denne uge og starter så for alvor loggen fra på mandag.
Vh
Daniel
5000 kalorier og du tager ikke på![]()
hvor høj og hvor meget vejer du??
Koppel skrev:Velkommen til![]()
Jeg skal nok følge med i den her log
vQlse skrev:Masser af bentræning, det ka' jeg li'!
Du skriver at du ikke træner noget konkret program, så kører du bare øvelser som du føler for på dagen, eller hvad?
5000 kcal? Holy f*ck, det var ikke så lidt
Iøvrigt en meget fornuftig front du render rundt med
danielhoegh skrev:Hey!
Normalt træner jeg efter et program, men i 14 dage har jeg bare trænet det jeg havde lyst til dog med fokus på at komme kroppen igennem på en uge...
5000 kalorier er nødvendigt for mig for at tage på. Desværre er det ikke kun sunde/fornuftige kalorier der ryger indenbords for tiden.. Det skal så også siges at de 2200 kalorier indhenter jeg i shakes.
Takker for komplimentet med fronten, men det er fra december og maven ser ikke helt sådan ud længere![]()
. Strandformen i år bliver vidst badebold style
vQlse skrev:danielhoegh skrev:Hey!
Normalt træner jeg efter et program, men i 14 dage har jeg bare trænet det jeg havde lyst til dog med fokus på at komme kroppen igennem på en uge...
5000 kalorier er nødvendigt for mig for at tage på. Desværre er det ikke kun sunde/fornuftige kalorier der ryger indenbords for tiden.. Det skal så også siges at de 2200 kalorier indhenter jeg i shakes.
Takker for komplimentet med fronten, men det er fra december og maven ser ikke helt sådan ud længere![]()
. Strandformen i år bliver vidst badebold style
Nå okay, så forstår jeg det bedre
Okay, dyrker du meget cardio gennem din boksning?
Men jeg forstår godt, at det ikke kun er sunde kalorier. Hvis du skal indtage 5000 kcal igennem rugbrød, grøntsager - så skal du jo æde konstant, hvilket det ikke er alle der kan
Haha, det skal du ikke være ked af. Min mave er ikke kun en badebold til sommer, nok nærmere en af de der "træningsbolde" du ser rundt om i motionscentrene
Bork skrev:Jeg vil også kunne æde 5000 kal
Fed form!
flamingopikken skrev:Du er jo en habil fætter! Nogle lede træninger du kommer med
Du har da egentlig også masser at se til i hverdagen, hvis du render rundt til dans, hård bb'ing, skole + arbejde som bokseinstruktør hehe..
danielhoegh skrev:flamingopikken skrev:Du er jo en habil fætter! Nogle lede træninger du kommer med
Du har da egentlig også masser at se til i hverdagen, hvis du render rundt til dans, hård bb'ing, skole + arbejde som bokseinstruktør hehe..
Takker!![]()
Ja der er rigeligt at se til. Bruger så heller ikke så lang tid på lektier. Spild af tid![]()
Faktisk så har jeg et job mere udover bokseinstruktør...
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster