Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BigHungry skrev:Inspireret af debatten om hvorvidt Performance Gym Aarhus er godt eller gøgl.

agv skrev:BigHungry skrev:Inspireret af debatten om hvorvidt Performance Gym Aarhus er godt eller gøgl.
Hvad er det for en debat? Kunne man evt. få et link til den debat, så man lige kunne blive opdateret.

Søren pedersen skrev:Personlig træner, og så nævner du styrke hos træneren.
Altså du mener en personlig træner til styrke på højere plan, der er en god træner virkelig nødvendig før eller siden, alene at få den rigtige teknik osv kan man næsten ikke lære rigtigt via nettet.
mvh

Chayen skrev:http://www.bodybuilding.dk/post1908384.html#p1908384

BigHungry skrev:Jeg har personligt ingen erfaring med personlig træning, da jeg mener, at med lidt vilje til at træne og informere sig selv, kan man komme langt. Jeg har dog et positivt billede af personer som Jacob Beermann, Poul Haacker og Anders Nedergaard (hvis man kan kalde ham træner).

flamingopikken skrev: Men det er jo reelt set hamrende ligegyldigt, om den træner har store muskler eller er særligt stærk - så længe personen er en dygtig træner. Brad Schoenfeld er fx ikke særlig stærk eller stor - jeg vil dog meget gerne have ham til at lave hypertrofiorienterede programmer til mig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster