Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadPanda skrev:Det kommer vel an på, hvilke mål du har. Jeg forestiller mig, uden jeg ved det, at de nok ikke har det bedste udstyr til rådighed. Stemningen er nok ikke den vildeste, men hvis man bare gerne vil trimmes stille og roligt i fine omgivelser er det vel fint nok.
Hvis du gerne vil dødløfte, squatte og bænkpresse til ukendelighed have dumbbells over 40 kg, er det nok ikke det rette kg. Men er ikke tvivl om, at det er et udmærket "start" center.

BIF64 skrev:MadPanda skrev:Det kommer vel an på, hvilke mål du har. Jeg forestiller mig, uden jeg ved det, at de nok ikke har det bedste udstyr til rådighed. Stemningen er nok ikke den vildeste, men hvis man bare gerne vil trimmes stille og roligt i fine omgivelser er det vel fint nok.
Hvis du gerne vil dødløfte, squatte og bænkpresse til ukendelighed have dumbbells over 40 kg, er det nok ikke det rette kg. Men er ikke tvivl om, at det er et udmærket "start" center.
Okay. Jeg snakkede kort med dem og de sagde de havde håndvægte op til 35 KG og bænkpres til lidt over 200 KG. Vil det være tilstrækkeligt?

Hutch17 skrev:BIF64 skrev:MadPanda skrev:Det kommer vel an på, hvilke mål du har. Jeg forestiller mig, uden jeg ved det, at de nok ikke har det bedste udstyr til rådighed. Stemningen er nok ikke den vildeste, men hvis man bare gerne vil trimmes stille og roligt i fine omgivelser er det vel fint nok.
Okay. Jeg snakkede kort med dem og de sagde de havde håndvægte op til 35 KG og bænkpres til lidt over 200 KG. Vil det være tilstrækkeligt?
Det er mere end rigeligt når du er nybegynder.
Ellers ligger der vidst også en styrkeløfterklub i Randers, AK-et-eller-andet, mener jeg? Men det andet lyder helt fint som et opstartscenter, hvis der er mulighed for at lave de tre store ihvertfald. Altså squat, dødløft og bænkpres.

JB skrev:Har godt nok aldrig været i "Dansk fitness" men det ligner vel ethvert fitnessworld/dk center.
Ud over det er der, som skrevet her i tråden AK-Frem, Fjeren, Fitness planet, Byens fitness og snart Fresh fitness.
Hvordan vælger du så det center der er bedst for dig?
Jeg synes personligt at det der er vigtigt er afstanden samt åbningstid (afhængig af om du har bil/cykel/andet)
Det er jo ikke fedt at træne i Fitnessworld tæt på østervold hvis du skal finde parkeringsplads til din bil hver gang.
Jeg ville hade og træne i et center som sætter begrænsninger for hvornår jeg vil træne.
Priserne de forskellige steder svinger ikke det store, efter min mening. Det ligger vel mellem 125-300kr ca
Undersøg de forskellige centre og bedøm selv hvilket der kan understøtte dine behov.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster