Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 814
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 812

Følg bodybuilding.dk på

Dansk Fitness

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg vil starte med at sige, at jeg ikke var sikker på hvor dette emne skulle placeres, håber det er det rigtige sted.

Jeg skal til at starte på styrketræning og har set mig varm på Dansk Fitness i Randers. Nogen der har erfaringer med dem?
Jeg kan få det til 210 kr/ mdr. hvilket er rimeligt billigt.

Håber at høre fra nogen.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det kommer vel an på, hvilke mål du har. Jeg forestiller mig, uden jeg ved det, at de nok ikke har det bedste udstyr til rådighed. Stemningen er nok ikke den vildeste, men hvis man bare gerne vil trimmes stille og roligt i fine omgivelser er det vel fint nok.

Hvis du gerne vil dødløfte, squatte og bænkpresse til ukendelighed have dumbbells over 40 kg, er det nok ikke det rette kg. Men er ikke tvivl om, at det er et udmærket "start" center.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00

MadPanda skrev:Det kommer vel an på, hvilke mål du har. Jeg forestiller mig, uden jeg ved det, at de nok ikke har det bedste udstyr til rådighed. Stemningen er nok ikke den vildeste, men hvis man bare gerne vil trimmes stille og roligt i fine omgivelser er det vel fint nok.

Hvis du gerne vil dødløfte, squatte og bænkpresse til ukendelighed have dumbbells over 40 kg, er det nok ikke det rette kg. Men er ikke tvivl om, at det er et udmærket "start" center.

Okay. Jeg snakkede kort med dem og de sagde de havde håndvægte op til 35 KG og bænkpres til lidt over 200 KG. Vil det være tilstrækkeligt?

BIF64 skrev:
MadPanda skrev:Det kommer vel an på, hvilke mål du har. Jeg forestiller mig, uden jeg ved det, at de nok ikke har det bedste udstyr til rådighed. Stemningen er nok ikke den vildeste, men hvis man bare gerne vil trimmes stille og roligt i fine omgivelser er det vel fint nok.

Okay. Jeg snakkede kort med dem og de sagde de havde håndvægte op til 35 KG og bænkpres til lidt over 200 KG. Vil det være tilstrækkeligt?

Det er mere end rigeligt når du er nybegynder.
Ellers ligger der vidst også en styrkeløfterklub i Randers, AK-et-eller-andet, mener jeg? Men det andet lyder helt fint som et opstartscenter, hvis der er mulighed for at lave de tre store ihvertfald. Altså squat, dødløft og bænkpres.

Træner her: Sunds styrke og motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
- Squat: 105.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Ingen logbog

Hutch17 skrev:
BIF64 skrev:

Det er mere end rigeligt når du er nybegynder.
Ellers ligger der vidst også en styrkeløfterklub i Randers, AK-et-eller-andet, mener jeg? Men det andet lyder helt fint som et opstartscenter, hvis der er mulighed for at lave de tre store ihvertfald. Altså squat, dødløft og bænkpres.

Super.
Tak for hjælpen

Har godt nok aldrig været i "Dansk fitness" men det ligner vel ethvert fitnessworld/dk center.
Ud over det er der, som skrevet her i tråden AK-Frem, Fjeren, Fitness planet, Byens fitness og snart Fresh fitness.

Hvordan vælger du så det center der er bedst for dig?

Jeg synes personligt at det der er vigtigt er afstanden samt åbningstid (afhængig af om du har bil/cykel/andet)
Det er jo ikke fedt at træne i Fitnessworld tæt på østervold hvis du skal finde parkeringsplads til din bil hver gang.
Jeg ville hade og træne i et center som sætter begrænsninger for hvornår jeg vil træne.

Priserne de forskellige steder svinger ikke det store, efter min mening. Det ligger vel mellem 125-300kr ca

Undersøg de forskellige centre og bedøm selv hvilket der kan understøtte dine behov.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

JB skrev:Har godt nok aldrig været i "Dansk fitness" men det ligner vel ethvert fitnessworld/dk center.
Ud over det er der, som skrevet her i tråden AK-Frem, Fjeren, Fitness planet, Byens fitness og snart Fresh fitness.

Hvordan vælger du så det center der er bedst for dig?

Jeg synes personligt at det der er vigtigt er afstanden samt åbningstid (afhængig af om du har bil/cykel/andet)
Det er jo ikke fedt at træne i Fitnessworld tæt på østervold hvis du skal finde parkeringsplads til din bil hver gang.
Jeg ville hade og træne i et center som sætter begrænsninger for hvornår jeg vil træne.

Priserne de forskellige steder svinger ikke det store, efter min mening. Det ligger vel mellem 125-300kr ca

Undersøg de forskellige centre og bedøm selv hvilket der kan understøtte dine behov.

Jeg bor ca. 2 km fra Dansk Fitness, så afstanden er ikke noget problem. Deres åbningstider er også fine.

Det giver ikke den store mening at poste alle mulige antagelser, hvis ikke man ved noget om stedet.

Som det er tilfældet med så mange kæder, så kan de enkelte centre varierer meget i udstyr. Dette kan skyldes mange ting, bl.a. at det er centre og udstyr der er overtaget fra anden ejer. Deruodver kan centerene være målrette forskellige segmenter.

Jeg har trænet i en Dansk Fitness i Vanløse. Her var der håndvægte til 60 kg (sågar et sæt 70 kg's udendørs) og et hav af diverse stativer og maskiner.

Derfor synes jeg ikke argumentationen om at centre i alle kæder nødvendigvis ligner hinanden er korrekt. Dette gælder også de fitness World centre jeg har besøgt.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00

Galleri: Vis galleri (8)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online