Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1660
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1658

Følg bodybuilding.dk på

Danske sømænd er frigivet

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

De danske Sømænd er blevet frigivet af piraterne, fra somalia efter 81 dage in hell...

Det var sgu på tide..
Mere fart.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ja... Tænk så længe de sømænd ikke har kunne træne pga de aber! Så er det da ik så sært at vi i dk er en smule bagefter på bb scenen forhold til sverige når vores "atleter" bliver taget til fange! Måske sverige har haft en finger med i spillet???
Sidst rettet af EL ULTIMO 22. aug 2007, 19:37, rettet i alt 1 gang.
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

>>>SE MINE PERSONBILLEDER HER<<<
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Galleri: Vis galleri (1)

EL ULTIMO skrev:Ja... Tænk så længe de sømænd ikke har kunne træne pga aber! Så er det da ik så sært at vi i dk er en smule bagefter på bb scenen forhold til sverige når vores "atleter" bliver taget til fange! Måske sverige har haft en finger med i spillet???

Helt sikkert, i samarnejde med frimurerene....
Mere fart.
Brugeravatar

Hehe ja evt.
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

Brugeravatar

Fint nok med debat om dette emne, men pas på den ikke tager en racistisk retning.

Personligt syntes jeg man burde erklære landet krig istedet for at betale. Det må være deres regerings opgave at få frigivet vores statsborgere og ikke et eller andet firma der også tjener penge på dette. Magter de ikke dette, så må vi jo selv gå ind i landet og klare dette..........
Brugeravatar

Att. Bondi

Point taking

Brugeravatar

Bondi skrev:Personligt syntes jeg man burde erklære landet krig istedet for at betale. Det må være deres regerings opgave at få frigivet vores statsborgere og ikke et eller andet firma der også tjener penge på dette. Magter de ikke dette, så må vi jo selv gå ind i landet og klare dette..........

Især når man tager i betragtning af at landet pt kun er involveret i en ubetydelig borgerkrig mod islamiske oprørere :roll: :wink:

Det er jo ikke landet somalia der har taget danskerne til fange, men nogle pirater som har havn der, hvorfor jeg mener, at det er absurd at skulle gå i krig.

SYnes også jeg fik læst en kritik af rederiet Olmert( ? ) i deres behandling af sagen. Nogen der kan uddybe?
Brugeravatar

Træner her: Farum Sol & Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 175.00

Kostplan: Ingen kostplan

KMA- skrev:
Bondi skrev:Personligt syntes jeg man burde erklære landet krig istedet for at betale. Det må være deres regerings opgave at få frigivet vores statsborgere og ikke et eller andet firma der også tjener penge på dette. Magter de ikke dette, så må vi jo selv gå ind i landet og klare dette..........

Især når man tager i betragtning af at landet pt kun er involveret i en ubetydelig borgerkrig mod islamiske oprørere :roll: :wink:

Det er jo ikke landet somalia der har taget danskerne til fange, men nogle pirater som har havn der, hvorfor jeg mener, at det er absurd at skulle gå i krig.

SYnes også jeg fik læst en kritik af rederiet Olmert( ? ) i deres behandling af sagen. Nogen der kan uddybe?

Der har været masser af kritik af redderiet... Men de udtalte sig igår, at de ikke har kunnet svare igen på kritiken, aht. til søfolkenes sikkerhed... Og det er jo forståeligt, nok.... Ved ikke om de har håndteret situation, godt eller skidt... Men det får vi nok svar på i løbet af dagen, når der kommer flere detaljer på plads.
Mere fart.
Brugeravatar

Der er en del røster indefor branchen, om konvoysejlads i piratstræderne, fulgt af flådefartøjer.
Nogle taler om at der er de pågældende(Piraternes oprindelsesland) landes egne flåder der skal bidrage til øget sikkerhed. Der er sågar enkelte der taler for handelshindringer for de lande der ikke vil bidrage med flådestøtte.
Vi får se, men godt de er frie igen.Satemen ubehageligt
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 2.50
- Squat: 1.50
- Dødløft: 6.16

Hvis det er piraternes hjemland der skal sørge for det, mener jeg det er en dårlig løsning. At der er pirater tyder bare på at landet ikke har styr på tingene. Se selv Somalia; De er igang med en borgerkrig, at forlange at regeringen skal sætte soldater til hjælp er naivt og urealistisk. Hvis man derefter straffer landet med handelsembargo, så går det da først helt galt, og så er vi da sikre på at pirateriet fortsætter.
Brugeravatar

Træner her: Farum Sol & Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 175.00

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online