Nej, det er ret snæversynet at kigge på SL'ere på den måde, nu tænkte jeg heller ikke på folk som jer der træner mere eller mindre halvt om halvt, men når jonathanson siger
Jeg ville også sige DB, men der er mange styrke løfter der mener det er nærmest det samme.
tænker jeg straks at han har kigget på et interview med en SL'er fra WSBC eller bare en af topeliten, som måske har udtalt sig om, at disse øvelser er lige "gode", og ikke har nævnt i hvilken sammenhæng de har været lige gode, hvor han (jonathanson) eller andre automatisk har draget den konklusion at det har været hypertrofimæssigt. Uden at skabe en større diskussion omkring mit syn på topeliten i SL og deres viden omkring hvorvidt den eller den øvelse skaber mere hypertrofi, så vil jeg afslutningsvis sige at en BB'ers udtalelse ville have meget større relevans mht. lige præcis det her emne. Igen, jeg udelukker ikke at en styrkeløfter ikke har den mindste forstand på bodybuilding, jeg synes bare det var mærkeligt han brugte styrkeløftere som sin kilde i et emne som dette.