Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fatmir skrev:Der findes så mange øvelser som er gode, det er barer at prøve dem ad og se hvad du synes der er bedst for dig !
synes ikke man skal gå for meget op i detalger så som at have lille fingern højre en resten af hånden mens man laver lateral raises eller lign, dermed også ment at man ikke skal tænke så meget på om det er bagskuldern der bliver brugt mest eller om det er front eller side..
personligt har jeg altid holdt mig til Military press - Dips
synes mine skulder er fine, og gider ikke gå så meget op i om det er bagskulder eller hva der nu mest bliver brugt.. bare at hele skuldern rammes som den også gør ved military eller dips
resten kan komme når jeg bliver pro

Fatmir skrev:det er rigtigt nok at military press mest træner front skuldern, men hele skuldern bliver alså trænet ved at kører military !
hvis man kikker på sådanne små detalger og man kører et fullbody ville det jo ende med at programmet ville se sådan ud
Bænk
Incline bænk
Flys
-
Military press
Side lateral
Rear delt rows
-
Dødløft
BOR
Low cable rows
og det ville blive et helveds program at komme igennem hvis man ville ramme alle musklerne, fx som ved at kører 3 øvelser fordi at man vil ramme hele skulder partiet ordenligt
bare et gæt

Fatmir skrev:det er rigtigt nok at military press mest træner front skuldern, men hele skuldern bliver alså trænet ved at kører military !
hvis man kikker på sådanne små detalger og man kører et fullbody ville det jo ende med at programmet ville se sådan ud
Bænk
Incline bænk
Flys
-
Military press
Side lateral
Rear delt rows
-
Dødløft
BOR
Low cable rows
og det ville blive et helveds program at komme igennem hvis man ville ramme alle musklerne, fx som ved at kører 3 øvelser fordi at man vil ramme hele skulder partiet ordenligt
bare et gæt

Bænk
Incline bænk
Flys
-
Military press
Side lateral
Rear delt rows
-
Dødløft
BOR
Low cable rows
bare et gæt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster