Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Forcedreps skrev:Du har lige taget 6 ugers pause, og så vil du tage en uges pause mere bare efter én workout? Det er da godt nok tåbeligt. Generelt så vælg at deloade frem for dekonditionering, men her skal du jo bare komme i gang med din cyklus efter, at du cirka har fundet dit 5RM

Amandip1991 skrev:Forcedreps skrev:Du har lige taget 6 ugers pause, og så vil du tage en uges pause mere bare efter én workout? Det er da godt nok tåbeligt. Generelt så vælg at deloade frem for dekonditionering, men her skal du jo bare komme i gang med din cyklus efter, at du cirka har fundet dit 5RM
Okay, vil også gerne igang igen nu! Hvis jeg så finder mit maks idag, kan jeg så bare starte på min træning umiddelbart efter, eller bør jeg måske lige vente en dag eller to for at få det optimale ud af regressionescyklussen i sidste ende?

Alex789 skrev:Amandip1991 skrev:Forcedreps skrev:Du har lige taget 6 ugers pause, og så vil du tage en uges pause mere bare efter én workout? Det er da godt nok tåbeligt. Generelt så vælg at deloade frem for dekonditionering, men her skal du jo bare komme i gang med din cyklus efter, at du cirka har fundet dit 5RM
Okay, vil også gerne igang igen nu! Hvis jeg så finder mit maks idag, kan jeg så bare starte på min træning umiddelbart efter, eller bør jeg måske lige vente en dag eller to for at få det optimale ud af regressionescyklussen i sidste ende?
Progression* ikke regression
Find din 5RM i 1 træningspas og begynd på cyklussen efter 2-3 dage

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster