Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:
Well, i 90% af alle tilfælde hvor folk spørger om anvendeligheden af planlagt dekonditionering, vil jeg anbefale deload i stedet. Dekon, som vi kender det fra de gamle programmer, er arkaisk og suboptimalt. Der hvor det kan have sin berettigelse, er hvis man har rodet sig ud i en gang overreach/CNS-fatigue (det kan så snildt være planlagt), og derfor bruger en længere pause som superkompensation. Kører man f.eks Mentzonian HIT'ish/Heavy Duty gøgl, vil det ofte være en fordel at programlægge med noget decideret dekon, f.eks. en uges tid, efter to-tre måneders tung kværn med konstant udtrætning og overload.
Men hvem fuck kører alligevel Mentzer i dag, udover mig, fordi jeg er gammel og sær.

Ind imellem kan man ikke få trænet sit planlagte antal dage på en uge, og så er der jo lidt pause der 

fischer87 skrev:Hehe.. Tak for det citerede, LilleLise. Jeg kan forstå, at du og A Menace To Chicken ikke er fan af dekonditionering.
Kan du give et bud på, hvorvidt jeg bør deloade efter 12 ugers træning (fire endte mikrocykler), eller om det kun bør være, når jeg rammer en form for plateau i min træning?
Tak for hjælpen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster