Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

alllstar skrev:Hvorfor ikke bare træne med samme vægt som før, hvis du ikke skal i gang med en cyklus.

Boraghi skrev:alllstar skrev:Hvorfor ikke bare træne med samme vægt som før, hvis du ikke skal i gang med en cyklus.
For så er jeg bange for at gå i stå og ikke stige i vægt. Jeg vil gerne i gang med en cyklus, men hvordan foregår det helt præcist?

alllstar skrev:Boraghi skrev:alllstar skrev:Hvorfor ikke bare træne med samme vægt som før, hvis du ikke skal i gang med en cyklus.
For så er jeg bange for at gå i stå og ikke stige i vægt. Jeg vil gerne i gang med en cyklus, men hvordan foregår det helt præcist?
Du finder et program, du gerne vil træne og begynder efter din dekon. Ikke mere end det.

Boraghi skrev:alllstar skrev:Boraghi skrev:alllstar skrev:Hvorfor ikke bare træne med samme vægt som før, hvis du ikke skal i gang med en cyklus.
Du finder et program, du gerne vil træne og begynder efter din dekon. Ikke mere end det.
Okay, men det er så ikke det, jeg vil. Jeg vil gerne fortsætte med mit 3-split, som jeg næsten lige er begyndt på. Jeg synes bare, at jeg læste i artiklerne, at det alligevel er en god idé at udnytte dekonditioneringen. Er det helt forkert, og skal jeg bare gøre præcis som før?

Illisher skrev:Du kan godt træne med en lidt lavere vægt end du gjorde før. måske en 2 uger eller hvad du føler for.. Men det vigtigste er jo at træne tungt og hårdt..![]()
Og fremover behøver du ikke holde decon. Det lidt spild.. Tag en deload. men kun når du føler for det. Der er ingen grund til at holde pause hver 8. uge hvis ikke du har brug for det jo.

Boraghi skrev:Illisher skrev:Du kan godt træne med en lidt lavere vægt end du gjorde før. måske en 2 uger eller hvad du føler for.. Men det vigtigste er jo at træne tungt og hårdt..![]()
Og fremover behøver du ikke holde decon. Det lidt spild.. Tag en deload. men kun når du føler for det. Der er ingen grund til at holde pause hver 8. uge hvis ikke du har brug for det jo.
Nu havde jeg jo så ikke det store valg, i og med jeg var på Kreta ;) Men hvad er deload så?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster