Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Anders T skrev:Jeg startede med at købe et par Adidas Ironsport af Henri Høegh, og efter at have haft dem på til det første sæt, kunne jeg slet ikke forestille mig at gå tilbage til de gamle gummisko.
)

Kæmperen skrev:Anders T skrev:Jeg startede med at købe et par Adidas Ironsport af Henri Høegh, og efter at have haft dem på til det første sæt, kunne jeg slet ikke forestille mig at gå tilbage til de gamle gummisko.
)
Har det præcis på samme måde. Købte også mine af Henri.
Og velkommen i logland i øvrigt

Foodman skrev:Heys, velkommen til! Bliver spændende at se hvordan du ser ud på 90kg, for du er jo ret sw0le på 100+
Har du lavet før/efter billeder?
Selleri skrev:Hvor fint at se dig her!!!Hehe...
Fedt at du kunne lide skoene! Vi snakkede jo sammen lige inden du skulle ud og prøve at skvatte med dem på
Ses til træning!
Fistandantilus skrev:Så kom Den Flinke Mand sgu også i logland på bb.dk!
Velkommen til. Jeg skal nok holde dig i ørene!
Per skrev:Hey Anders,
Fedt at du er turned to the dark side...det lyder sgu som om I hygger meget i Nordland. Det minder om de gamle dage i AUS og Norland...der blev sgu flyttet nogle kg![]()
Hvordan går det med studiet?
Mvh
Per (Luciferase)

Per skrev:Jeg har skam været med herinde længe - men mest bare fra sidelinien. Det er dog fristende at skrive lidt mere når man kan se flere og flere kendte ansigter starte logbøger...overvejer kraftigt at gøre det samme![]()
Det går faktisk rigtigt godt - var lidt en omvæltning både at flytte, sige farvel til studiet og starte på noget helt nyt - hvilket også gik kraftigt udover træningen, men nu kører det og træningen er også ved at komme helt i omdrejninger igen

Bnaz skrev:Så kom den barske mand til bb.dk
Jeg tror der kommer en vældig masse mennesker i klubben onsdag og fredag, kan man regne med også at se dig?

Anders T skrev:Bnaz skrev:Så kom den barske mand til bb.dk
Jeg tror der kommer en vældig masse mennesker i klubben onsdag og fredag, kan man regne med også at se dig?
Hej Jonatan
Jeg er klar imorgen ved 18-tiden

Bnaz skrev:Skal vi ikke have lidt gang i loggen igen?

Anders T skrev:Bnaz skrev:Skal vi ikke have lidt gang i loggen igen?
Haha - bare rolig, den er ikke ved at gå død. Jeg har bare ikke fået logført den sidste uges træning, men det gør jeg i eftermiddag

Selleri skrev:Hej anders. Jeg træner først i morgen, alligevel! Sorry, ehe.
Bnaz skrev:Hvorfor så meget fokus på tung top i squatten?
så jeg tog lidt vægt af

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster