Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Klud skrev:Formen på brystet kan du desværre næppe ændre nævneværdigt på, da det er genetisk bestemt. Det kan næppe lade sig gøre at arbejde efter en "dråbeform".
Dog er den store brystmuskel inddelt i et øvre og et nedre hoved, hvorfor det delvist er muligt at fokusere på den øvre eller den større nedre del. Det er dog ikke muligt at isolere nogen af dem som sådan.
Har lidt svært ved at give dig et råd til brysttræningen, da jeg ikke kender særlig meget til din situation.
Først og fremmest var det måske en idé at prøve noget nyt, hvis det du gør lige nu ikke virker. Hvad det skal være, er svært at sige. Sørg dog for at bruge kvalitetsøvelser, hvor du kan presse mange kilo, og dermed stimulere brystet tilfredsstillende. Flyers og pullovers er ikke kvalitetsøvelser.
Desuden er kosten ret vigtig.
Forresten så er "gyno" ikke muskelmasse på brystet. Det er udvikling af brystvævet på mænd, og næppe noget du bør stræbe efter! http://en.wikipedia.org/wiki/Gynecomastia

dioxy8800 skrev:Jeg tror ikke du skal sammenligne dig med folk som tager krudt, for et eksempel er rob riches testet positiv.

pumpfmaster skrev:dioxy8800 skrev:Jeg tror ikke du skal sammenligne dig med folk som tager krudt, for et eksempel er rob riches testet positiv.
CRAZE HAR HAN TAGET..!!

pumpfmaster skrev:dioxy8800 skrev:Jeg tror ikke du skal sammenligne dig med folk som tager krudt, for et eksempel er rob riches testet positiv.
CRAZE HAR HAN TAGET..!!

ASF skrev:pumpfmaster skrev:dioxy8800 skrev:Jeg tror ikke du skal sammenligne dig med folk som tager krudt, for et eksempel er rob riches testet positiv.
CRAZE HAR HAN TAGET..!!
Og test, etc.

CRAZE HAR HAN TAGET..!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster