Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 942
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 940

Følg bodybuilding.dk på

det sidste fedt på maven / sommer klar

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hejsa. nu det jo snart tid til at være sommer klar, men der mangler lige det sidste fedt på mavsen.
det er omkring de 4 nederste mave muskler, men mest de 2 nederste.
Jeg har ca en nogen lunde ide til hvad de bedste mave øvelser er, og hvad for en slags motion der skal fjerne det sidste fedt.

Men syntes de kunne være meget sjovt at høre nogle af jer andre hvad i har af forslag, og erfaring med at få det sidste fedt væk :). gerne hvad slags mave øvelser, eller andre øvelser, og hvad form for motion fx. interval løb. langt løb. spurt løb . svømning . osv. osv. osv. ?

håber da der kommer nogle gode svar, og alle er ved at være sommer klar :D
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Nykøbing sj.

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Fedtet på den nederste del af maven er i reglen noget af det, der ryger sidst. Det er kun et spørgsmål om at tabe nok vægt, så ryger det også. Et specifikt øvelsesfokus derimod vil ingen forskel gøre, når det kommer til fedtdeponering og -forbrænding.

Vælg typen af træning ud fra præference. Styrketræning er altid godt, fordi det hjælper dig til at holde på muskelmasse under cut. Hvis du gerne vil forbrænde flere kalorier, kan du supplere op med noget kredsløbstræning. Her skal lysten igen drive værket: Det afgørende er mængden af forbrændte kalorier, ikke om du sparker til en bold eller slår med en ketsjer for at forbrænde dem :)
Brugeravatar

Jenslyn87 skrev:Fedtet på den nederste del af maven er i reglen noget af det, der ryger sidst. Det er kun et spørgsmål om at tabe nok vægt, så ryger det også. Et specifikt øvelsesfokus derimod vil ingen forskel gøre, når det kommer til fedtdeponering og -forbrænding.

Vælg typen af træning ud fra præference. Styrketræning er altid godt, fordi det hjælper dig til at holde på muskelmasse under cut. Hvis du gerne vil forbrænde flere kalorier, kan du supplere op med noget kredsløbstræning. Her skal lysten igen drive værket: Det afgørende er mængden af forbrændte kalorier, ikke om du sparker til en bold eller slår med en ketsjer for at forbrænde dem :)

ja det har jeg også læst mig lidt frem til.
Men det kan jo være nogle har erfaring med andre måder.

men til det med kredsløbtræning, ville det så passe fint med at min løbe træning er delt óp i 2 slags.
den ene er interval løb i skov. også når jeg er varmet op begynder jeg så at spurte nogle strækninger. efter det har jeg en okay stejl bakke med et sving hvor jeg spurter op af den, så lunter jeg ned af den til hvor jeg startede med at spurte. det gør jeg så 10 gange, efter det løber jeg så det sidste af ruten hvor jeg spurte nogle strækninger til er færdig. og når jeg ikke spurter er det bare normalt tempo.

den anden slags er hvor jeg løber en længere stækning med okay fint og jævnt tempo, uden stop eller noget.
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing sj.

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Flyttet
Thomas Bay