Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 832
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 830

Følg bodybuilding.dk på

detaljer til nyt program søges :)

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB

Står og skal ind i militæret her til sommer og derfor har jeg tænkt mig at ligge min træningsstil om fra bodybuilding til styrkeløft.
Jeg har til jul trænet i 2 år, hvoraf det sidste år har været seriøst med bulk og cut.
Jeg har været vant til at træne B2B, altså 4 dages træning i ugen, men da jeg har bestemt mig for at begynde at bruge mere tid på core og konditræning. Har jeg valgt at et 3-dags fullbody program må være det rigtige for mig og min træning til mili. :)

Har prøvet at lave et program der er bygget op om store basisøvelser samt kropsøvelser. Er nået frem til dette :

Squat
Dødløft
Bænk
T-bar rows / DB rows
Military press
Pull-ups ( med ekstra vægt )
Dips ( med ekstra vægt )
Push ups ( med ekstra vægt )

Pull og push ups kan eventuelt supersættes ? :)

Synes i at dette program dækker hele kroppen okay eller skal der laves om på noget ? :)
Derudover vil det være fedt hvis nogen af jer har en ide om hvordan en optimal øvelsesrækkefølge kunne se ud og hvilket antal set/reps der vil være mest optimal når træningen helst skal fokusere på styrke. ( tænker selv 5x5 i basisøevlserne og 4x8 i kropsøvelserne )

glæder mig til at høre fra jer! :´)
Skinkelynet 14

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

det ser godt ud... klø på! :pumping:
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Ligner mit program her i foråret, da jeg trænede op til et halvmaraton, og det gik helt fint... ift. de tre "store", så valgte jeg et par måneder at ændre dem så jeg f.eks. tog alm BP mandag, incline onsdag, og decline/eller DB onsdag, men det var nu mest for variationens skyld end noget andet, da jeg selv har en tendens til at kede mig/gå død i et program relativ hurtig :)

Geografisk sted: Århus

Træner her: Fitness World Århus
Fitness World Scandinavian Center
Fitness World Horsens

Logbog: Vis logbog

Grauballemanden skrev:Ligner mit program her i foråret, da jeg trænede op til et halvmaraton, og det gik helt fint... ift. de tre "store", så valgte jeg et par måneder at ændre dem så jeg f.eks. tog alm BP mandag, incline onsdag, og decline/eller DB onsdag, men det var nu mest for variationens skyld end noget andet, da jeg selv har en tendens til at kede mig/gå død i et program relativ hurtig :)

kan også godt være jeg vælger at lave lidt forskellige bryst øvelser, kan personligt bedst lide at lave decline bænk. Men som hovedregel bliver det nok flad bænk :) - hvordan fordelte du set/reps i dit program ?

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster