Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Anders W skrev:Jeg kan ikke være sikker på at have meget energi under denne diet, derfor vil jeg nok tage det rolig med cardioen og primært koncentrere mig om styrketræning. Gør det her for at kickstarte mit cut. Jeg har ikke ret stor masse og tror derfor ikke at den forholdsvist hårde diet vil tære meget på den.
i 10-12 dage vil jeg gøre følgende hver dag:
180g protein fra fedtfattig kilde.
grøntsager der stort set ikke tilføjer kalorier.
max 50g kulhyldrat.
6 kapsler fiskeolie.
masser af vand.
Har regnet en smule på det og det vil i et groft ca blive til 1200 kcal om dagen.

The Juice skrev:Medmindre du vejer 60 kg og har en forbrænding lig nul er det alt for lavt sat. Husk på at kroppen hellere vil forbrænde muskler end fedt og du derfor skal forsøge at snige fedtet af. Medmindre du selvfølgelig er ligeglad med at miste muskelmasse og bare gerne vil ligne en junkie - det skulle være et ret så populært look i visse kredse.

Anders W skrev:hm okay. Ville man så stå ligeså skidt, hvis jeg indtog omkring 2500 kcal dagligt, men var super aktiv?

Anders W skrev:Det er bare frustrerende at skulle igennem et cut på flere måneder før jeg kan starte på at bulke lidt, fordi jeg er ret så tyndfed.

The Juice skrev:Anders W skrev:Det er bare frustrerende at skulle igennem et cut på flere måneder før jeg kan starte på at bulke lidt, fordi jeg er ret så tyndfed.
Tyndfed betyder at man er normalvægtig men i meget dårlig cardiovaskulær form og/eller binder meget fedt på organerne.
Personligt cutter jeg på 24-2500 kcal på træningsdage og 21-2200 på hviledage. Afhængig af din vægt og hvordan du responderer på forskellige underskud kan du jo prøve at ligge et sted mellem 2000-2500 og se hvordan det virker.

Anders W skrev:Det er bare frustrerende at skulle igennem et cut på flere måneder før jeg kan starte på at bulke lidt, fordi jeg er ret så tyndfed.

StefanM skrev:Tyndfed betyder nu at man er normalvægtig men med en lavere end normal mængde muskelmasse, overall. Især på unge piger kan det sagtens "ses" i i det overfladisk bundne fedt.

Casper.S skrev:Hvad er dine stats: Træningserfaring, alder, vægt, styrke i f.eks. SQ, BP, DL, skadestilstand?
Spørgsmålet er snarere om du overhovedet behøver at cutte/bulke, og ikke bare fokusere på at spise, træne tungt og så supplere med lidt cardio.

Anders W skrev:Casper.S skrev:Hvad er dine stats: Træningserfaring, alder, vægt, styrke i f.eks. SQ, BP, DL, skadestilstand?
Spørgsmålet er snarere om du overhovedet behøver at cutte/bulke, og ikke bare fokusere på at spise, træne tungt og så supplere med lidt cardio.
Går ud fra jeg er normalvægtig, da mit bmi ligger på 23.45. Og en bmi test kan vel godt bruges i mit tilfælde. Min muskelmasse er betydeligt mindre end de fleste andre i min alder, og samtidig synes jeg personligt der er for meget af det bløde.
Alder: 21
Vægt 71kg
Højde: 175cm
Træningserfaring: 8 måneder.

The Juice skrev:Husk på at kroppen hellere vil forbrænde muskler end fedt og du derfor skal forsøge at snige fedtet af

Ioxer skrev:The Juice skrev:Husk på at kroppen hellere vil forbrænde muskler end fedt og du derfor skal forsøge at snige fedtet af
interessant. Kilde?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster