Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hjælpervenner skrev:"Dirty bulk" er et udtryk der ofte bruges af folk der ikke orker at spise en optimal diæt for hypertrofi. Hvorfor ikke bare et ganske normalt bulk?

Norup skrev:hjælpervenner skrev:"Dirty bulk" er et udtryk der ofte bruges af folk der ikke orker at spise en optimal diæt for hypertrofi. Hvorfor ikke bare et ganske normalt bulk?
tænker man må vel putte mere masse på hvis man har et højere kalorie indtag, selvfølgelig også mere fedt men vel også mere masse
og er lidt ligeglad med om jeg er fed når jeg ikker er cuttet ned, har ingen træng til at smide trøjen konstant og vise mig frem

Kidd skrev:Norup skrev:hjælpervenner skrev:"Dirty bulk" er et udtryk der ofte bruges af folk der ikke orker at spise en optimal diæt for hypertrofi. Hvorfor ikke bare et ganske normalt bulk?
tænker man må vel putte mere masse på hvis man har et højere kalorie indtag, selvfølgelig også mere fedt men vel også mere masse
og er lidt ligeglad med om jeg er fed når jeg ikker er cuttet ned, har ingen træng til at smide trøjen konstant og vise mig frem
Der er et maksimum for meget meget masse man kan tage på. Indtager du nok kcal for at ramme dette, er det perfekt. Alt udover dette er bare fedt, som man igen skal smide. Dirty bulk er nu sjovere vil jeg mene. Så længe man ikke går amok og i koma.

Norup skrev:
hvor meget kan man tage på om ugen hvor en rimelig del af det er muskel vil du mene??

Kidd skrev:Norup skrev:
hvor meget kan man tage på om ugen hvor en rimelig del af det er muskel vil du mene??
Normalt bulk plejer at ligge på cirka 500 kcal over dagligt indtag, med det forbehold at du indtager nok protein og fedt.
Og så er der lean bulk, hvor man kun ligger 2-300 over dagligt indtag. Hvor meget disse 2 tilgange munder i konkret musklelmasse er svært at svare på. Klogere hoveder på træde til.
Over en længere periode, ville jeg hellere lean bulke og ikke skulle bruge så meget tid på at tabe mig bagefter. Men igen, det er også sjovt at være fed og stærk.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster