Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1298
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1296

Følg bodybuilding.dk på

Diskussion om folks fordomme på bodybuildere.

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey BB.DK

Jeg har nu et par gange været udsat for at personer har gået ind i mig med vilje på min skole. Hver gang jeg går forbi eller møder personerne, bliver jeg virkeligt nidstirre og kan tydeligt se at personen ønsker at gøre sig opmærksom på en ubehagelig måde.

Jeg kan ikke selv se hvad jeg gør som ligefrem er provokerne for andre mennesker. Jeg er asiat og ikke særlig høj og så går jeg i normalt tøj jeans- t shirt og cardigans. Altså vil hen til at jeg på ingen måder udviser en form af " Jeg er bedre end jer andre"

Min kammerat snakkede med mig, om at det kunne muligvis være fordi man tydelig kunne se at jeg træner og at det på en anden måde udstråler en form af " leder type" og dermed føler andre at de lige skal sætte en på plads.

Jeg synes ærligtalt at det er lidt træls, at folk ikke kan finde ud af opføre sig ordenligt, og jeg træner på ingen måder for at vise at jeg er bedre end andre. Jeg elsker træning, ligesom alle jer andre herinde og prøver på ingen måde at spille smart.

Er der andre der evt. Har været udsat for noget lignede? eller har en teori om hvad folk som de omtalte tænker på?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har prøvet noget lignende, der er en lille bleg svag dreng i min parallelklasse der konstant trashtalker om styrke træning, han træner selv. Bare uden resultater, fryder jeg mig meget over :P Men så tænkte jeg, JEG ER HALVT ASIAT. Du var asiatisk, tror det er en konspiration mod os. Vi må hellere få samlet "The asian mafia"......

Styrkeliste
- Squat: 90.00

Logbog: Vis logbog

folk og især motionister har tit en masse fordomme om "styrke/størrelse trænere". høre tit den med at vi bare står i spejlet og træner arme hele dagen, på trods af at de stortset allesammen sidder nede i preacher curl maskinen efter deres spinning og whatever..

men dit problem er nok at der er en lille fyr der gerne vil bevise noget ved at gå mod den store fyr. du skal ikke tage dig af det, det er bare en lille fyr med dårlig selvtillid.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Vis kostplan

Ville mest frem med at der altid vil være folk med mindreværds komplekser. Jeg har det sådan at jeg viser ikke respekt over for dem som heller ikke viser respekt overfor mig. :)

EDIT: Manglede en smiley :D
Sidst rettet af mini1602 13. mar 2013, 14:44, rettet i alt 1 gang.

Styrkeliste

Moose skrev:folk og især motionister har tit en masse fordomme om "styrke/størrelse trænere". høre tit den med at vi bare står i spejlet og træner arme hele dagen, på trods af at de stortset allesammen sidder nede i preacher curl maskinen efter deres spinning og whatever..

men dit problem er nok at der er en lille fyr der gerne vil bevise noget ved at gå mod den store fyr. du skal ikke tage dig af det, det er bare en lille fyr med dårlig selvtillid.

En af dem er faktisk rimelig stor og høj, ikke sådan pumpet men godt bygget og de er hverfald i midten af 20'er så det er altså voksne mennesker vi snakker om.
Brugeravatar

mini1602 skrev:Ville mest frem med at der altid vil være folk med mindreværds komplekser. Jeg har det sådan at jeg viser ikke respekt over for dem som heller ikke viser respekt overfor mig. :)

EDIT: Manglede en smiley :D

Selvfølgelig er der det men hvorfor lad det gå ud over andre? Jeg fatter det ikke.
Brugeravatar

Der vil være juicebriks lige meget hvilken alder man har.

Styrkeliste

Ved det ikke, man kan jo altid finde nogle idioter, man kan ikke svare på hvorfor det er sådan :)

Kan være (worst case) at du ikke er "dansker" men asiatisk genetisk set. Og han måske ser det som en svaghed, så han har en mulighed til at føre sig selv frem, hvis han kan "overvinde" dig som er pumpet, føler han sig måske stærkere på en måde. Bare en teori :)

Styrkeliste

Måske føler han sig truet af din størrelse, altså sådan helt animalsk, og prøver at kompensere sin manglende selvtillid og selvværd, ved at spille badass overfor dig.

Du skal bare være den voksne, og ignorer det. Tænk bare på at du et bedre menneske end ham, på dette punkt.

AZNFlower skrev:
Moose skrev:folk og især motionister har tit en masse fordomme om "styrke/størrelse trænere". høre tit den med at vi bare står i spejlet og træner arme hele dagen, på trods af at de stortset allesammen sidder nede i preacher curl maskinen efter deres spinning og whatever..

En af dem er faktisk rimelig stor og høj, ikke sådan pumpet men godt bygget og de er hverfald i midten af 20'er så det er altså voksne mennesker vi snakker om.

det er da de store "småfede" eller godt bygget fyre der har mest at bevise, de skal jo opretholde den ældgamle myte om at fed, høj eller bredbygget = stor og stærk.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Styrkeliste

Casper-2720 skrev:Måske føler han sig truet af din størrelse, altså sådan helt animalsk, og prøver at kompensere sin manglende selvtillid og selvværd, ved at spille badass overfor dig.

Du skal bare være den voksne, og ignorer det. Tænk bare på at du et bedre menneske end ham, på dette punkt.

Tror faktisk du har ret.. Det ligger i vores instinkter. Godt bud mate :)
Sidst rettet af AZNFlower 13. mar 2013, 15:54, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Moose skrev:
AZNFlower skrev:

det er da de store "småfede" eller godt bygget fyre der har mest at bevise, de skal jo opretholde den ældgamle myte om at fed, høj eller bredbygget = stor og stærk.

hmm.. Jeg har nok ikke samme tankegang som dig men du har en pointe :)
Brugeravatar

Tror ikke folk føler sig truet af ham, når han skriver han er lille og går i cardigans..... Tror det er en smart fed idiot der ikke fatter noget, som tilfældigvis har noget imod dig, det med at du er for pumpet tror jeg sku ikke det er, altså når din ven siger man kan se du træner, lyder du ikke som et brød, nu ved jeg ikke hvilken type du er, men et eller andet bør du gøre ved det, hvis det er noget der gentager sig.
Men jo ikke for at generalisere, men overvægtige menneske har tit et opmærksomhedsbehov, de vil virkelig gerne vise sig, ihvertfald sådan jeg tit oplever det. De er drama queens der ikke kan få nok opmærksomhed, også siger de til folk at de ikke skal spille smarte og tro de er noget fordi de træner, de tror selv der gemmer sig et eller andet inde bag fedtet....... eventuelt kan det være dit tilfælde.....

Ps. folk må gerne hate på denne kommentar, det er bare sådan jeg oplever mange overvægtige mennesker, der er selvfølgelig også nogle der ikker er sådan. :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Apropos.

Det er altid den usikre med dårlig selvtillid og selvværd der snakker dårligt om andre og typisk gør det for at højne sig selv overfor de som intimidere i forhold til at være anderledes og mere seje hvilket kommer til udtryk af totalt awesomness karakter og generel et fedt ydre og ikke at glemme en et utroligt rart væsen.

Tænk på alt dette og problemet forsvinder men skulle det blive mere ekstremt må man forsvare sig men det er sjældent.

Pre Big Bang skrev:Apropos.

Det er altid den usikre med dårlig selvtillid og selvværd der snakker dårligt om andre og typisk gør det for at højne sig selv overfor de som intimidere i forhold til at være anderledes og mere seje hvilket kommer til udtryk af totalt awesomness karakter og generel et fedt ydre og ikke at glemme en et utroligt rart væsen.

Tænk på alt dette og problemet forsvinder men skulle det blive mere ekstremt må man forsvare sig men det er sjældent.

well put =D>
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Styrkeliste

PumpToAchieve skrev:Tror ikke folk føler sig truet af ham, når han skriver han er lille og går i cardigans..... Tror det er en smart fed idiot der ikke fatter noget, som tilfældigvis har noget imod dig, det med at du er for pumpet tror jeg sku ikke det er, altså når din ven siger man kan se du træner, lyder du ikke som et brød, nu ved jeg ikke hvilken type du er, men et eller andet bør du gøre ved det, hvis det er noget der gentager sig.
Men jo ikke for at generalisere, men overvægtige menneske har tit et opmærksomhedsbehov, de vil virkelig gerne vise sig, ihvertfald sådan jeg tit oplever det. De er drama queens der ikke kan få nok opmærksomhed, også siger de til folk at de ikke skal spille smarte og tro de er noget fordi de træner, de tror selv der gemmer sig et eller andet inde bag fedtet....... eventuelt kan det være dit tilfælde.....

Ps. folk må gerne hate på denne kommentar, det er bare sådan jeg oplever mange overvægtige mennesker, der er selvfølgelig også nogle der ikker er sådan. :)

Jeg er på ingen måder pumpet som vi herinde vil definere "Stor" men er da forholdvis bredskuldret forhold til andre folk i min højde men det er også ligemeget men du misforstod hvad jeg mente med godt bygget. jeg tror han er tjetjener og de plejer at have en større skelet muskulatur.. Men jeg overvejer også at konfronterer ham/dem hvis det forsætter og lige høre hvad problemet er.
Brugeravatar

Pre Big Bang skrev:Apropos.

Jeg er ganske enig med dig :)
Brugeravatar

AZNFlower skrev:Jeg synes ærligtalt at det er lidt træls, at folk ikke kan finde ud af opføre sig ordenligt, og jeg træner på ingen måder for at vise at jeg er bedre end andre. Jeg elsker træning, ligesom alle jer andre herinde og prøver på ingen måde at spille smart.

Har du prøvet at smile og sige hej idet han går forbi?

Nogle gange foregår der ting i ens hoved, som slet ikke foregår ude i virkeligheden. Du ser situationen som en gut der nidstirrer dig på en ubehagelig måde - Måske ser han situationen som at han går i hans egne tanker og er irriteret over, at damen ikke ga' ham sex til morgen, og fordi han var distraheret, kom han for tæt på og skubbede til dig.

Hvis du virkelig mener at han har "ondt blod" i forhold til dig, så ta' fat i ham og byd ham på en øl. En mand-til-mand snak over en øl løser de fleste problemer er mit indtryk.

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster