Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Men så tænkte jeg, JEG ER HALVT ASIAT. Du var asiatisk, tror det er en konspiration mod os. Vi må hellere få samlet "The asian mafia"......

Moose skrev:folk og især motionister har tit en masse fordomme om "styrke/størrelse trænere". høre tit den med at vi bare står i spejlet og træner arme hele dagen, på trods af at de stortset allesammen sidder nede i preacher curl maskinen efter deres spinning og whatever..
men dit problem er nok at der er en lille fyr der gerne vil bevise noget ved at gå mod den store fyr. du skal ikke tage dig af det, det er bare en lille fyr med dårlig selvtillid.
mini1602 skrev:Ville mest frem med at der altid vil være folk med mindreværds komplekser. Jeg har det sådan at jeg viser ikke respekt over for dem som heller ikke viser respekt overfor mig.
EDIT: Manglede en smiley

AZNFlower skrev:Moose skrev:folk og især motionister har tit en masse fordomme om "styrke/størrelse trænere". høre tit den med at vi bare står i spejlet og træner arme hele dagen, på trods af at de stortset allesammen sidder nede i preacher curl maskinen efter deres spinning og whatever..
men dit problem er nok at der er en lille fyr der gerne vil bevise noget ved at gå mod den store fyr. du skal ikke tage dig af det, det er bare en lille fyr med dårlig selvtillid.
En af dem er faktisk rimelig stor og høj, ikke sådan pumpet men godt bygget og de er hverfald i midten af 20'er så det er altså voksne mennesker vi snakker om.

Casper-2720 skrev:Måske føler han sig truet af din størrelse, altså sådan helt animalsk, og prøver at kompensere sin manglende selvtillid og selvværd, ved at spille badass overfor dig.
Du skal bare være den voksne, og ignorer det. Tænk bare på at du et bedre menneske end ham, på dette punkt.

Moose skrev:AZNFlower skrev:Moose skrev:folk og især motionister har tit en masse fordomme om "styrke/størrelse trænere". høre tit den med at vi bare står i spejlet og træner arme hele dagen, på trods af at de stortset allesammen sidder nede i preacher curl maskinen efter deres spinning og whatever..
En af dem er faktisk rimelig stor og høj, ikke sådan pumpet men godt bygget og de er hverfald i midten af 20'er så det er altså voksne mennesker vi snakker om.
det er da de store "småfede" eller godt bygget fyre der har mest at bevise, de skal jo opretholde den ældgamle myte om at fed, høj eller bredbygget = stor og stærk.

Pre Big Bang skrev:Apropos.
Det er altid den usikre med dårlig selvtillid og selvværd der snakker dårligt om andre og typisk gør det for at højne sig selv overfor de som intimidere i forhold til at være anderledes og mere seje hvilket kommer til udtryk af totalt awesomness karakter og generel et fedt ydre og ikke at glemme en et utroligt rart væsen.
Tænk på alt dette og problemet forsvinder men skulle det blive mere ekstremt må man forsvare sig men det er sjældent.

PumpToAchieve skrev:Tror ikke folk føler sig truet af ham, når han skriver han er lille og går i cardigans..... Tror det er en smart fed idiot der ikke fatter noget, som tilfældigvis har noget imod dig, det med at du er for pumpet tror jeg sku ikke det er, altså når din ven siger man kan se du træner, lyder du ikke som et brød, nu ved jeg ikke hvilken type du er, men et eller andet bør du gøre ved det, hvis det er noget der gentager sig.
Men jo ikke for at generalisere, men overvægtige menneske har tit et opmærksomhedsbehov, de vil virkelig gerne vise sig, ihvertfald sådan jeg tit oplever det. De er drama queens der ikke kan få nok opmærksomhed, også siger de til folk at de ikke skal spille smarte og tro de er noget fordi de træner, de tror selv der gemmer sig et eller andet inde bag fedtet....... eventuelt kan det være dit tilfælde.....
Ps. folk må gerne hate på denne kommentar, det er bare sådan jeg oplever mange overvægtige mennesker, der er selvfølgelig også nogle der ikker er sådan.
Pre Big Bang skrev:Apropos.
Det er altid den usikre med dårlig selvtillid og selvværd der snakker dårligt om andre og typisk gør det for at højne sig selv overfor de som intimidere i forhold til at være anderledes og mere seje hvilket kommer til udtryk af totalt awesomness karakter og generel et fedt ydre og ikke at glemme en et utroligt rart væsen.
Tænk på alt dette og problemet forsvinder men skulle det blive mere ekstremt må man forsvare sig men det er sjældent.

AZNFlower skrev:Jeg synes ærligtalt at det er lidt træls, at folk ikke kan finde ud af opføre sig ordenligt, og jeg træner på ingen måder for at vise at jeg er bedre end andre. Jeg elsker træning, ligesom alle jer andre herinde og prøver på ingen måde at spille smart.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster