Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1303
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1300

Følg bodybuilding.dk på

Dit liv - Din lykke !

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Heey,

Jeg kommer lige med et lidt specielt post her.. Efter at være blevet droppet af kæresten gennem 6 år, har jeg ledt efter muligheder for hvordan jeg kan komme over hende.. Jeg har skrevet nogle råd ned til mig selv, som jeg har lært ved at lede efter "løsninger"... Jeg synes de hjælper ret godt på mit humør når det går ned ad bakke nogle dage.

Rådene kan også bruges til andre situationer.. Her check dem ud:
---------------------------------

Den eneste du har ret til at bestemme over er dig selv! Du kan fortælle og vejlede andre, men vil aldrig være i stand til at bestemme over et selvstændigt individ.

Omvendt skal et andet individ bestemme over dig? Skal et andet menneske bestemme om du er ulykkelig eller om du er glad? Svaret er nej. Du bestemmer din egen lykke, for det er ikke op til andre mennesker at kontrollere dit liv.

Ingen kan være ansvarlig for din lykke! Ingen! Bliver du dumpet, og bliver ulykkelig, så har du fejlagtigt taget fejl af hvordan du burde leve dit liv. Dit liv er baseret på DIN lykke. Dit liv – Din lykke, de 4 ord går hånd i hånd.

Vælger du at give din kærlighed til en person, men ved allerede fra start af at der er småting du ikke bryder dig om, men håber at personen ændre sig, så slå bremserne i allerede der. Bliv ikke kæreste med en person du har tænkt dig at lave om på, for så er det ikke den person du blev forelsket i, lev med det eller stop med det samme.

Du bestemmer selv hvad du vil finde dig i, acceptere og gøre. Du kan til enhver tid selv bestemme hvor længe, du vil være i et forhold, og dermed også selv bestemme og afgøre hvornår du er lykkelig, og ikke er lykkelig mere.

Vil en person ændre dig, eller på nogen måde prøve på at forandre dig, så er du på ingen måde tjent med denne person. Du er som du er, og netop derfor gør dette dig unikt! Kan personen ikke leve med dine småfejl og mangler, så er det synd, for hvis det gør dig lykkelig, så er det sådan det burde være!

Futureslim - Følelsesmæssigt pjat ~~> Tough life !

Reputation point: 0

Geografisk sted: Vejle

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Der er ingen skam i at blive dumbet, og alt godt har sku oss en ende. Det at du kan blive ked af at blive dumpet af en person, betyder blot at den person også har kunne gøre dig glad, og har betydet noget for dig. Hellere have et liv med op- og nedture, end et liv der er præget af forudsigelighed.
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

Kostplan: Vis kostplan

Du har fat i noget af det rigtige.

Den eneste du har ret til at bestemme over er dig selv! Du kan fortælle og vejlede andre, men vil aldrig være i stand til at bestemme over et selvstændigt individ.

Omvendt skal et andet individ bestemme over dig? Skal et andet menneske bestemme om du er ulykkelig eller om du er glad? Svaret er nej. Du bestemmer din egen lykke, for det er ikke op til andre mennesker at kontrollere dit liv.

Især de to her.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Du har squ ret i alt. Livet er surt og træls! Sådan er det desværre. Men der er jo en grund til vi lever, og det er den grund vi skal tænke over når livet er hårdest ved en ik ? :roll:
Brugeravatar

Træner her: FitnessDK Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 155.00

Sixpack Boy skrev:Du har squ ret i alt. Livet er surt og træls! Sådan er det desværre. Men der er jo en grund til vi lever, og det er den grund vi skal tænke over når livet er hårdest ved en ik ? :roll:

Fortæl mig grunden til, at vi lever ? :mrgreen:

Formålet med livet er kun hvad du gør det til - intet andet! Hvis du har et svar (udover at vi skal formere os :-k ), der kan ramme os alle - så vil jeg godt høre det :mrgreen:
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (2)

Zaulich skrev:
Sixpack Boy skrev:Du har squ ret i alt. Livet er surt og træls! Sådan er det desværre. Men der er jo en grund til vi lever, og det er den grund vi skal tænke over når livet er hårdest ved en ik ? :roll:

Formålet med livet er kun hvad du gør det til - intet andet! Hvis du har et svar (udover at vi skal formere os :-k ), der kan ramme os alle - så vil jeg godt høre det :mrgreen:

+1
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Jeg kan sagtens forstå det er din måde at tackle situationen. Synes bare listen er en smule kynisk, og tydeligt skrevet af en der er såret.

Synes du skal gemme listen, også se om måske 5-6 måneder om ikke den er ændret eller i hvert fald modificeret :) Jeg vil gerne vædde med at den er anderledes hvis du fx. finder en kæreste i mellem tiden.

Zaulich skrev:

Mente altså bare at vi alle har grunde til ikke at begå selvmord, fordi de har noget de endelig godt kan lide i i livet ikke :wink: Hvis livet var så surt at vi ikke havde en grund til at leve, så ville man endelig begå selvmord ikke?
correct me if i am wrong :)
Brugeravatar

Træner her: FitnessDK Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 155.00

Tilbage til Off topic