Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ajn3b skrev:Er det muligt at købe blade såsom Muscle&Fitness og Flex i Danmark? Eller kan det evt skaffes på nettet inden for EU til rimelige priser?
Fik anskaffet mig M&F og Flex, da jeg var en tur i Tyskland her forleden.. synes artiklerne ser mega spændende ud, men forstår ikke et hak af dem da de jo er på tysk! :S

MADMUNK skrev:jeg får Musle&Fitness hver måned, og på trods af det massive antal reklamer synes jeg det er meget interessant at læse. Jeg bestilte det blot på deres hjemmeside: https://w1.buysub.com/pubs/SR/MAF/MAF_s ... ey=INRL410
Ergoterapeuten skrev:Ajn3b skrev:Er det muligt at købe blade såsom Muscle&Fitness og Flex i Danmark? Eller kan det evt skaffes på nettet inden for EU til rimelige priser?
Fik anskaffet mig M&F og Flex, da jeg var en tur i Tyskland her forleden.. synes artiklerne ser mega spændende ud, men forstår ikke et hak af dem da de jo er på tysk! :S
I aalborg kan man købe muscle&fitness og flex, samt flere andre bb blade, i dsb butikken på hovedbanegården. Jeg mener desuden at have set muscle&fitness i 7 eleven. man kan også låne muscle&fitness på biblioteket

Poliquin skrev:Jeg havde på et tidspunkt abonnomente på Muscle&Fitness til en mega god studerende pris. Fra en dansk forhandler. Kan desværre bare ikke komme på navnet. Det var et firma der kun levede af abonnomenter på blade...
Bladet er blevet bedre de sidste år efter de har skiftet skribenterDog stadig meget amerikanst med masser 5 splits, low carb diets og low kcal. diets

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster