Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1424
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Diverse bodybuilder-blade??

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Er det muligt at købe blade såsom Muscle&Fitness og Flex i Danmark? Eller kan det evt skaffes på nettet inden for EU til rimelige priser?

Fik anskaffet mig M&F og Flex, da jeg var en tur i Tyskland her forleden.. synes artiklerne ser mega spændende ud, men forstår ikke et hak af dem da de jo er på tysk! :S
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 8.00
- Squat: 8.00
- Dødløft: 8.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

jeg får Musle&Fitness hver måned, og på trods af det massive antal reklamer synes jeg det er meget interessant at læse. Jeg bestilte det blot på deres hjemmeside: https://w1.buysub.com/pubs/SR/MAF/MAF_s ... ey=INRL410
Obsession is the word the lazy use to describe the dedicated

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

Ajn3b skrev:Er det muligt at købe blade såsom Muscle&Fitness og Flex i Danmark? Eller kan det evt skaffes på nettet inden for EU til rimelige priser?

Fik anskaffet mig M&F og Flex, da jeg var en tur i Tyskland her forleden.. synes artiklerne ser mega spændende ud, men forstår ikke et hak af dem da de jo er på tysk! :S

I aalborg kan man købe muscle&fitness og flex, samt flere andre bb blade, i dsb butikken på hovedbanegården. Jeg mener desuden at have set muscle&fitness i 7 eleven. man kan også låne muscle&fitness på biblioteket :twisted:

MADMUNK skrev:jeg får Musle&Fitness hver måned, og på trods af det massive antal reklamer synes jeg det er meget interessant at læse. Jeg bestilte det blot på deres hjemmeside: https://w1.buysub.com/pubs/SR/MAF/MAF_s ... ey=INRL410

Fedt.. vil da lige kigge nærmere på det.. der kommer ikke ekstra omkostninger oveni.. told eller noget?

Ja.. der er sindsygt mange reklamer med i bladene, men der er jo også mange fede artikler - så det går jo lige op :) Tænkte også lige på hvad forskellen på Flex og Muscle&Fitness er - har de noget at gøre med hinanden overhovedet? De virker bare meget ens (bare med forskellige artikler) og er bygget på på samme måde?

Nu da vi er igang, er der så andre blade som evt. kan anbefales? Har hørt lidt om at Musclemag skulle være godt?

Ergoterapeuten skrev:
Ajn3b skrev:Er det muligt at købe blade såsom Muscle&Fitness og Flex i Danmark? Eller kan det evt skaffes på nettet inden for EU til rimelige priser?

I aalborg kan man købe muscle&fitness og flex, samt flere andre bb blade, i dsb butikken på hovedbanegården. Jeg mener desuden at have set muscle&fitness i 7 eleven. man kan også låne muscle&fitness på biblioteket :twisted:

Fedt.. nu bor jeg godt nok i østjylland.. men nu ved jeg da i det mindste at det sælges inden for landets rammer :D
Brugeravatar

Styrkeliste

7eleven og DSB kiosken sælger vist både FLEX og Muscle&Fitness.
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results

Træner her: Anger Mangement

Nogen der ved om det kan købes i Randers-området? .. Eller Århus?
Brugeravatar

Styrkeliste

Århus hovedbanegård... der ligger en kiosk ved indgangen, som sælger alle de blade :dance:

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 120.00

Du kan jo altid spørge dit lokale bibliotek som de ikke har bladet som man kan låne

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Jeg havde på et tidspunkt abonnomente på Muscle&Fitness til en mega god studerende pris. Fra en dansk forhandler. Kan desværre bare ikke komme på navnet. Det var et firma der kun levede af abonnomenter på blade...

Bladet er blevet bedre de sidste år efter de har skiftet skribenter :) Dog stadig meget amerikanst med masser 5 splits, low carb diets og low kcal. diets :)
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Poliquin skrev:Jeg havde på et tidspunkt abonnomente på Muscle&Fitness til en mega god studerende pris. Fra en dansk forhandler. Kan desværre bare ikke komme på navnet. Det var et firma der kun levede af abonnomenter på blade...

Bladet er blevet bedre de sidste år efter de har skiftet skribenter :) Dog stadig meget amerikanst med masser 5 splits, low carb diets og low kcal. diets :)

Fedt, vil da researche lidt på nettet og se om jeg kan finde det :-k

Det kan du have ret i, men synes ihvertfald alt i alt at bladene har fede artikler og swole bb-pics!

EDIT:
Tror jeg fandt det :D
http://www.studie-abonnement.dk/tidsskr ... itness.asp
Brugeravatar

Styrkeliste