Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1316
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1314

Følg bodybuilding.dk på

Dm Atleticfitness +180 af Old Champ

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Dm i Atleticfitness 2007 Af Per Fisker Rasmussen

Ønsker lige at dele nogle af mine indtryk, fra dette års Dm i Herning med jer.

Fredag kl.15 ankom vi til hotellet og fik alt vores mad på køl. Skulle næsten tro at vi skulle på ferie med alt den mad vi havde med.

Der var indvejning kl.18 og der ser man jo sine modstander for første gang, så det var vi noget spændt på. Man aner jo aldrig hvem der kommer på dagen. Og blev noget overrasket over det meget høje antal som skulle på scenen i år, i vores klasse. Og hammer gode og i super form var de også.
Så da jeg gik i seng fredag aften, var det med mange bange anelser. Et kanon godt felt på 13 deltager var i vente til Søndag.

Vi havde hele lørdagen fri til at nyde de store drenge og hilse på alle vores venner. Så lørdag blev brugt som hygge og snak. Vi glædede os også til at skulle se vores to venner fra Dansk Helsesport. Både Michael Dam og Dennis var i en kanon form. Jeg vidste hjemmefra de ville kommer til tops begge to. Og man må sige de gjorde det til UG. Begge tog de guld og efterlod ingen tvivl om dette resultat. To mega flotte drenge….smil. Jeg ved hvor hårdt de begge har trænet til dette, og jeg er stolt over vi træner i samme klub. De er begge to utrolig søde til at hjælpe andre, selv om vi alle var en del presset af diæten til sidst. Tillykke drenge, stor dag for jer begge.

Lørdag var også dagen, hvor vi fik vores Elite Team tøj og muligheden for at hilse på alle dem som står bag Bodybuilding. Dk. En super flot stand var sat op, og de tog godt i mod os alle da vi kom.
Har aldrig fået så meget fedt tøj på en gang før, så jeg var noget overrasket over hvor meget vi fik. Vi smuttede hjem på hotellet og skiftede til det nye tøj og så var der ellers dømt bodybuilding resten af dagen. En lang og dejlig dag, og en masse snak med venner og bekendte. Fik også hilst på vores Team Chef Mr.Bondi.

Fik en lang snak med Jesper om mange ting, også lidt om fremtiden. Han er bare en kanon fyr og brænder for sporten venner. Så jeg kan kun sige en ting, han og hele holdet bag dette Elite Team er noget vores sport har brug for. Så støt dem på alle måde i kan komme til det. Den opbakning jeg har fået, har været til et 13 tal. Og den vil jeg gerne takke for. Tusinde tak gutter.

Lørdag aften blev den sidste farve lagt på. Steffen, Johannes og mig hjalp hinanden. Bagefter gik jeg i seng, men havde svært ved at sove. Dagen i morgen kørte rundt i hovedet på mig.

Søndag morgen fik vi lidt morgenmad på hotellet, og gik derefter over hvor det hele skulle forgå. Min træner Rene Sørensen, lade den sidste farve på og så ned at varme op til første runde.

Runde.1
13 rigtige gode drenge var på scenen og alle ventede på hvem de ville kalde på X først. Og jeg må sige de tog den rigtige først. Michael var i en form for sig selv, helt kanon flot. Jeg blev kaldt ud som nr.2 og var super glad for det. Det blev en første runde som ventet tog lang tid. Uha der var mange som skulle sættes sammen. Men sikke et felt. Det bedste jeg har stået i til dato.

Runde.2
Chins og Bardips.
Det var stort at skulle dele første pladsen med min søn. Chins er blevet en favorit øvelse i familien.
Sidste år skulle jeg dele med Michael Iver fra Fyn, og i år med Steffen, lidt sjovt. Bardips er ikke min livret og alt over 35.stk er jeg glad for. Fik godkendt 42.

Runde.3
Romaskinen er heller ikke lige min kop the. Fik ikke et ben til jorden her, de unge gutter gik helt amok her. Vildt så mange kunne ro så stærkt, kanonflot.

Runde.4 Finalen
Den var jeg meget spændt på. Var ret sikker på Michael ville vinde. Ville så gerne have noget med hjem den sidste gang. Min datter fyldte 12 år d.20.septemper og ville gerne give hende noget tilbage, for at mangle til fødselsdagen. Vidste hun sad i salen og heppede på sin ret slidte Far. Jeg havde svært ved at for luft til sidst, var mega spændt på hvad jeg fik. Sølv er jeg bare så glad for, meget glad. At få sølv i det felt, er for vildt.

Jeg havde en dejlig weekend og jeg havde den sammen med Steffen. Jeg er en stolt Far og har fået en oplevelse som ikke mange får. Jeg ved Steffen er klar til at gøre det selv, og det er med ro i maven jeg ligger mine bukser i skuffen. Venner, han bliver super om 2 år….smiler.

Vil sige tak til alle i mit felt, for en super dejlig dag. Tusinde tak for kampen og lykke fremover med jeres træning.

Tak skal også lyde til min familie for deres store støtte, uden jer dur det bare ikke. Min lillebror som kan høres hele dage, tak Kim. Min dejlige datter for at havde bagt kager til Steffen og mig. Og ikke mindst min træner Rene og min diætist Simon. Kæmpe støtte, og super vejledning hele vejen igen i år. Men vi er ikke helt færdige endnu. Der er lige et Nordisk mesterskab i Roskilde som skal med. Ved i er der for mig igen.

Til alle bag Elite Team Bodybuilding.dk. I havde lavet et kanon stykke forarbejde, for alle os på holdet. Og jeg håber i vil kigge tilbage på Dm, som en dejlig weekend og med rigtige gode resultater. Tusinde tak for jeres støtte og opbakningen til Dm og resten af vejen til Nordiske 20. oktober i Roskilde.

Dansk Helsesport kommer med 3 atleter til Nm. Dam, Dennis og Old Champ. Kom og bak op venner, vi får brug for jeres støtte.

Sportslig hilsen
Per Fisker Rasmussen
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Ingen kostplan

Flot og velskrevet beretning - smider den lige på forsiden også :wink:

Og tak for de rosende ord :wink:

Ses til NM :wink:
Brugeravatar

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Fed beskrvielse af hele weekenden. =D> Dejligt når man selv stærkt overvejer at stille op i samme klasse, næste år. :D

Geografisk sted: Horsens

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Intet galleri

Hej Per!
Først og fremmest et stort tillykke med 2. pladsen - det var super godt gået.

Det er kanon fedt at du er en del af elite-teamet, og så virker du også som en kanon fyr.

Fedt med et lille indlæg omkring dine tanker, og hvordan dagene op til og under DM har været.

Skal nok komme og "bakke op" til NM, du napper også lige en medalje der =D> =D>
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Fed beretning der Per, og held og lykke med dit sidste stykke arbejde, NM! :)

Just for the record, hvor mange chins fik du? (Du fik vist kun skrevet dine dips på - eller har jeg misforstået noget?)
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

Andersbr skrev:Fed beretning der Per, og held og lykke med dit sidste stykke arbejde, NM! :)

Just for the record, hvor mange chins fik du? (Du fik vist kun skrevet dine dips på - eller har jeg misforstået noget?)

22 - han delte 1. pladsen med junior :wink:
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

23 sidste år sammen med undertegnede...

Kanon beretning Old Champ... :D Du er satme så sej gamle dreng... :wink:

Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All

Okay, det var ikke så lidt! Nicely done :8

Jeg kom desværre ikke til runde 1 og 2 - pga. jeg blev svigtet af en kammerart.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

Rigtig fint skrevet, giver et godt indblik i din/jeres weekend!

Du viste rigtig god stil på scenen! Kanon at se du kan heppe på dine "konkurrenter".. Ser ud til at i hyggede jer godt i feltet..

Endnu engang tillykke med 2.pladsen! KANON form!
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Galleri: Vis galleri (7)

Hej Per

Tak for de pæne ord.

Det bliver fedt at komme til NM sammen med både dig og Dennis.. der skal vi dæleme sparke r..(og have det rigtigt fedt) jeg skal i alt fald gøre mit bedste for at komme endnu hårdere ind og jeg er ikke 1 sek. i tvivl om du vil gøre det samme.

Vi ses nede ved træning

/Dam
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 185.00
- Dødløft: 265.00

Galleri: Vis galleri (8)

Tilbage til Bodybuilding & Fitness