Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Payam skrev:Tror, du har misforstået detI aften handler det ihf. primært om hukommelsesoptimering.
"19:30 Ha' det godt (TTV) (1)
Er du også en klovn til at huske navne, koder og detaljer til for eksempel eksamen? Så se med, når Puk Elgård afprøver en særlig hukommelsesteknik kaldet Memo. Den er opfundet af en ung nordmand, som sender Puk igennem tre prøver, som umiddelbart lyder uovervindelige, men Puk tager udfordringen op! Du skal også møde tv-læge Peter Qvortrup Geisling, som fra sin aftenkonsultation gør dig klogere på smagssansen, for det handler også om sødemidler - er de egentlig ven eller fjende? Programmet anmelder også snorkestopperen - kan man komme snorken til livs ved at spænde en elektronisk dims på håndleddet...?"
..men det er helt sikkert et spændende program alligevel!

J-S-O skrev:Alt som omhandler wellness har min interesse!

Karl Æg skrev:J-S-O skrev:Alt som omhandler wellness har min interesse!
Så spabade, rødvinsmassage og pedicure sidder lige i skabet for dit vedkommende?

J-S-O skrev:Karl Æg skrev:J-S-O skrev:Alt som omhandler wellness har min interesse!
Så spabade, rødvinsmassage og pedicure sidder lige i skabet for dit vedkommende?
Ja okay, så ikke helt alt, men der er meget der har min interesse! Men jeg har sku aldrig hørt om rødvinsmassage før![]()
Jeg synes nu ikke programmet var vildt informativt, for alt der omhandlede at huske bedre faldt ikke lige i min smag - og det var nu engang det meste af programmet!

Gozo skrev:J-S-O skrev:Karl Æg skrev:J-S-O skrev:Alt som omhandler wellness har min interesse!
Ja okay, så ikke helt alt, men der er meget der har min interesse! Men jeg har sku aldrig hørt om rødvinsmassage før![]()
Jeg synes nu ikke programmet var vildt informativt, for alt der omhandlede at huske bedre faldt ikke lige i min smag - og det var nu engang det meste af programmet!
Reklamen for næste afsnit, så ud til at kunne interessere mere på dette forum.

Misterhamper skrev:Hvornår er det næste afsnit da?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster