Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1503
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1500

Følg bodybuilding.dk på

DR2 - debat om fedme kl 20.00

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Citat :
Danskerne bliver federe og federe - er de overflødige kilo samfundets skyld, eller er de sundhedsskadelige kalorier de overvægtiges eget ansvar? Debat om sund mad, motion og svulmende maver med Lars Løkke Rasmussen, Anne Larsen, Bente Klarlund, Henrik Dahl og Verner Møller. Vært: Jesper Larsen. http://www.dr.dk/debatten.
Citat slut.

Kunne være meget interessant
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 2.50
- Squat: 1.50
- Dødløft: 6.16

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ye det er vel lidt alle skyld. I vores fast paced samfund kan det være svært at holde sig fit og det kræver helt klart en indsats for de fleste - det er så tilgengæld op til den enkelte om man er villig til at yde denne indsats...

Men noget der virkelig generer mig, er at hvis jeg er i byen og har tænkt mig at købe noget at spise, så leder jeg ihvertfald forgæves efter et sted der sælger rigtig sund mad...

Men det er så selvfølgelig fordi efterspørgelsen er pivringe og på den måde kan man jo sige at det er folk egen skyld at vi har det samfund vi nu engang har.

Men omvendt er der også nogen ting i samfundet som der ikke er meget at gøre ved. De utallige stillesiddende jobs er jo en nødvendighed for samfundet, men hertil kan man vel lidt give virksomhederne skylden for ikke at tage hensyn til dens medarbejdere... Men så igen - det ville betyde mindre i løn og ville folk være villig til det? Næppe, for ellers var der jo intet der holdt virksomhederne tilbage....

Man ka self også vælge at se det gode i at folk blir fede. Det blir pludselig nemmere at blive attraktiv for skønhed måles i forhold til andre mennesker og hvis de er smækfede så er konkurrencen jo a piece of cake :wink: :P
No One Ever Really Dies

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

N*E*R*D skrev:Men noget der virkelig generer mig, er at hvis jeg er i byen og har tænkt mig at købe noget at spise, så leder jeg ihvertfald forgæves efter et sted der sælger rigtig sund mad...

Men det er så selvfølgelig fordi efterspørgelsen er pivringe og på den måde kan man jo sige at det er folk egen skyld at vi har det samfund vi nu engang har.

Jeg tror ikke det er efterspørgslen der er problemet, men snarere den pris det bliver udbudt til. Sund mad er dyrt, og ofte er folk ikke villige til at betale ekstra for at få sund fastfood, fordi de to typer mennesker der køber fastfood enten er ligeglade eller ligeglade. Som jeg ser det findes der nemlig to (måske 3) slags personer, der køber fastfood: Person A, som dybest set er ligeglad med sit helbred, og derfor spiser efter appetit og lyst, og person B, som er sundhedsbevidst og derfor har nok styr på sin kost til at vide, at fastfood en gang hver anden uge ikke skader nævneværdigt.

Havde jeg valget mellem lavkalorie fastfood og højkalorie fastfood og det blev udbudt til samme pris, ville jeg højst sandsynligt vælge den kalorielette variant, men eftersom dette dog ikke er tilfældet spiser jeg overvejende usund fastfood.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Meget enig med karl æg

Vi burde få bodyman/bodylab til at starte en fastfood kæde med sund og lækker mad og shakes og proteinbarer som snacks.

I ville blive SÅ populære. Og det er ikke engang noget jeg siger, smæk en biks op i Odense, Århus, Aalborg og Kbh, og i vil tjene knaster ( tror jeg da :D )

Jeg ville være villig til at give rigtig mange penge for at kunne få noget ordentligt sundt fastfood istedet for det kvalmende klamme mcd.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Træner her: Exerzice

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 30.00
- Dødløft: 100.00

Galleri: Vis galleri (2)

Well quite frankly så findes der ikke rigtig sund fastfood. Der er ihvertfald ingen der sælger det... (yea, hip hip hurra for sun set. Det kan sq godt gøres bedre det der ;) .. og den der mcsalat er bare sørgeligt )

Men hvis vi nu forestiller os der er noget så ville prisen på det også falde hvis efterspørgelsen voksede..

Nok ikke helt ligeså billigt som det alm snask (som du også si'r), men det er jo heller ikke så underligt når de propper al mulig stads i som koster ingenting.

Btw kender i os' de steder der sælger rugbrødsmadder? Yeeaaahh tænker man så, men så er det så bare lige fransbrød i forklædning proppet med mayo og smør og alligevel køber folk det ikke fordi UHA - det jo "rugbrød"... :P

Og fuck yeah! En bodyman fastfood kæde er lige hvad jeg går og drømmer om! Please! :)

Hvis i skal ha' den alm. dansker til at spise hos jer skal i bare fortælle at man blir kæmpe buff af at besøge jer (også lige glemme at fortælle at der også skal træning til :D )
No One Ever Really Dies

Logbog: Ingen logbog

Der er ingen penge i sund fastfood. Det kan godt være der er en vis efterspørgsel efter det, men det er simpelthen for dyrt at producere, hvis det skal være konkurrencedygtigt med alm. fastfood. Og nej, jeg giver heller ikke ret meget for Sunset, men betragter det faktisk langt hen ad vejen på niveau med det meste andet junk. Det eneste jeg synes kandiderer er chicken sticks fra 7-11 uden dog at vide hvor fede de rent faktisk er.

Så desværre W, jeg tror ikke der er særlig mange knaster (for nu at anvende dit eget ord) for Bodymans vedkommende i at gå ind i fastfood branchen. Hvad havde du i øvrigt tænkt dig de skulle sælge? Shakes og proteinbarer? :D
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Karl Æg skrev:Der er ingen penge i sund fastfood. Det kan godt være der er en vis efterspørgsel efter det, men det er simpelthen for dyrt at producere, hvis det skal være konkurrencedygtigt med alm. fastfood. Og nej, jeg giver heller ikke ret meget for Sunset, men betragter det faktisk langt hen ad vejen på niveau med det meste andet junk. Det eneste jeg synes kandiderer er chicken sticks fra 7-11 uden dog at vide hvor fede de rent faktisk er.

Så nej W, jeg tror ikke der er særlig mange knaster (for nu at anvende dit eget ord) for Bodymans vedkommende i at gå ind i fastfood branchen. Hvad havde du i øvrigt tænkt dig de skulle sælge? Shakes og proteinbarer? :D

Åårh øv det må blive ved drømmen så nok...

Altså der skulle selvfølgelig være et bredt udvalg ! shakes med alle smag og smoothies og frugtmix og salater og sunde saftige sandwiches og nogle kyllinge stykker og tunsalat mix og AALT godt og sundt :D,

FUUCK nu blev jeg sulten af alt det mad snak :D, går ud og hakker en dåse tun op !
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Træner her: Exerzice

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 30.00
- Dødløft: 100.00

Galleri: Vis galleri (2)

Lidt chicken stics fra 7/11 (de holder!!!) også lige et stykke af det groveste brød/bolle de har + en lille skumme/let mælk. Så er der sund fast food, og 7/11 er der sgu mange steder efterhånden :)

Geografisk sted: All around....

Træner her: Fitness World Husum

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster