Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1390
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1388

Følg bodybuilding.dk på

Drikke sin morgenmad?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey!

Efter at have læst lidt rundt omkring herinde, finder jeg ud af at de fleste undgår at drikke shakes som mellem måltider, men i stedet foretrækker ordentlig mad.
Men så var det jeg faldt over denne opskrift til en shake, og den passer perfekt til hvad jeg indtager om morgenen. Den er således:

40g whey choko, eller what ever man ka li
50g havregryn
2,5-3 dl skummetmælk
20g valnød eller mandler

Blende blende og voila! Der kan evt. tilsættes 35g peanut butter og noget kvark for ekstra prots.

Den er lækker, men da jeg som oftest altid har mega travlt om morgenen, så vil jeg høre om det skader at hoppe lidt af morgenmåltidet over og drikke den her i bilen/toget måske? Og så tage samme portion med på arbejdet så jeg kan blende en igen et par timer senere?
It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Næh ikke umiddelbart..

Jeg forstår dog ikke, hvorfor du ikke står tidligere op, så du ikke har travlt? :roll:
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Pind skrev:Næh ikke umiddelbart..

Jeg forstår dog ikke, hvorfor du ikke står tidligere op, så du ikke har travlt? :roll:

Mine arbejdsdage er typisk fra 8-16 på kontoret, og jeg har en halv times transport i bilen ca.
Skal jeg have mine 8 timers søvn, er det bare lidt så sikkert som amen i kirken at jeg ikke kan stå op før kl. 6.30. Så det kniber altid med tiden. Derfor kunne det være fedt nok at blende en shake, drikke den og spise lidt andet til iform af nødder og andet.

Du har måske nogle forslag til nem og hurtig morgenmad der holder :)
It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.
Brugeravatar

1. hit daily macros

2. ???

3. profit!!

:wink:
Brugeravatar

Kan du sagtens. Bare blend det som du selv har skrevet. Er der INTET galt i

Geografisk sted: København

Min morgenmad minder en del om din (bortset fra at jeg spiser lidt mere, da jeg altid har meget appetit om morgenen), og jeg kan ikke se, der skule være noget i vejen for at køre det hele gennem en blender, hvis det sparer dig tid.
The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself.
Sir Richard Francis Burton (1821 - 1890)
Brugeravatar

Proteinpandekager du forberede aftenen før kunne også være en løsning. Men det er fint nok at blende det du skriver der :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Seriøst hvor lang tid tager det at kværne en mini portion havregryn med mælk som og lige snuppe en lille shake bagefter? to min max?
jeg kan kværne 250g og en liter mælk på fem min så er der både tid til morgen spilleren og en god skider.

forstår ikke hvorfor folk vil blende så hurtige måltider som morgenmad kan være, man bliver ikke mere bb elle swole af at stå og blende mad iført gasp og svedbånd. æd nu bare maden og drik dine shakes som du vil, Jens Lyn har fat i det helt rigtige.

Keep it simpelt stupid! >KISS
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)

Er enig med Mikkel, hvis du alligevel ikke spiser mere til morgenmad, hvorfor gøre så meget ud af det?
Den miniportion kan jo nærmest inhaleres :D Ved ikke hvor mange havregryn gram jeg spiser til morgenmad, men det tager INGEN tid :) Og får da fyldt min tallerken. Du kunne også skrotte shaken til morgenmad og så spise flere havregryn.
Blenderen skal vel også vaskes af? Det kan jo vente til man kommer hjem, men havregryn er lig med hurtigtørende cement.
Dreams don’t work unless you do.
John C. Maxwell
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvidovre, Kbh

Jeg citerer lige mig selv:

Den er lækker, men da jeg som oftest altid har mega travlt om morgenen, så vil jeg høre om det skader at hoppe lidt af morgenmåltidet over og drikke den her i bilen/toget måske? Og så tage samme portion med på arbejdet så jeg kan blende en igen et par timer senere?

udover det, spiser jeg 2 skiver rugbrød eller to rugfler med pålæg, 1 glas juice, nogle kerner og nødder og så var det jeg tænkte jeg kunne hoppe den havregryn over ved at blende den, tage den med i bilen sammen med et æble eller en banan.

Så ja det kan godt være i ser det som en mini portion, men kan sgu ikke have mere i maven efter jeg har spist de to skiver rugbrød med pålæg + det løse..

Og til dem der har svaret på det... Tak for det :)
Brugeravatar

Jenslyn87 skrev:1. hit daily macros

2. ???

3. profit!!

:wink:

Jeg elsker hvordan Jenslyn i hver eneste tråd fremstår som en art fornufts-profet, som har fundet den hellige gral, i form af et makro-fokus, men Method dagligt synes at blive overvældet af livets små detaljer.
Jeg er forresten enig med Jenslyn - du tænker alt, alt for meget over tingene.
MortenFF skrev:
Er det dig, de kalder "manden med 1 indlæg i sin log siden juli sidste år"?
Brugeravatar

Du kan rolig blende din mad og drikke den på vej til arb. Det gør ikke nogen forskel om du spiser eller drikker den. Bare vær opmærksom på havregrynsresterne kan blive om til noget, der minder om beton, hvis du ikke får skyllet din shaker af ;)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster