Poul Haacker skrev:alllstar skrev:Poul Haacker skrev:alllstar skrev:SienZ skrev:alllstar skrev:Poul Haacker skrev:alllstar skrev:Poul Haacker skrev:
Ja, lige præcis dropsets varierer fra person til person. Alt andet er totalt ens for alle....
... er ikke med på din formulering, men okay...
Det Poul mener er, at alt varierer fra person til person, hvor du fik det til at lyde som om at dropsets var det eneste hvor der kunne være en (genetisk) forskel mellem folk.
Det jeg ikke forstod var, hvorfor dropsets skulle virke ekstra godt for skuldre så...
Jeg har ikke forklaret, hvorfor de skulle fungere specielt godt på skuldre. Så der er intet at forstå.
Du skriver i din første post; "Dropsets virker almindeligvis særligt got for skuldre," derved skriver du vel også, at de er gode for skuldre, hvilket jeg svarede med, at det vel igen varierer fra person til person...
Jeg synes du skal slå ordet almindeligvis op i en ordbog.
Du må gerne være uenig i at dropsets er gode for skuldre, men du skal ikke antyde, at jeg har sagt at dropsets altid virker godt for skuldre. Det er en løgnagtig fremstilling af hvad jeg har skrevet.
Jeg har aldrig antydet dropsets skulle være dårlige for skuldrene, nu ligger du ord i munden på mig. Jeg spurgte dig om, hvorfor de almindeligvis skulle være gode for skuldrene frem for andre muskelgrupper. Troede du havde en forklaring på dette. Hvis de almindeligvis er gode forskuldrene, er de
måske også almindeligvis gode for andre muskelgrupper, eller måske er de
ikke almindeligvis gode for andre muskelgrupper. Det jeg ikke forstod var, hvorfor de lige skulle nævne skulderne i sammenhæng med dropsæts. Så kan jeg vel også komme men en fact: Biceps curls er gode for biceps - almindeligvis...