MEN! dagen efter er den hel normal igen?? jeg må jo ikke har trænet nok var min tanke, men er jo ikke muligt at træne mere end jeg gør nu, pr træning?
lidt forvirret

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

supertěžká skrev:hej! kører dumbell curls som træning til biceps. jeg kører 4*10 og er rimelig smadret i biceps bagefter![]()
MEN! dagen efter er den hel normal igen?? jeg må jo ikke har trænet nok var min tanke, men er jo ikke muligt at træne mere end jeg gør nu, pr træning?
lidt forvirret

supertěžká skrev:okay, jamen vil det sige at jeg sådan set kan træne dem hver dag? og er det nok med dumbell curls=)
træner for at øge muskelmassen, og synes 4*10 lød godt til det formål=)

TheNextArnold skrev:er der ikke også noget om at små muskler (som biceps f.eks) restituerer hurtigere, fordi de selvfølgelig skal have tilført mindre næring end f.eks quadriceps? eller er det helt ude i skoven?
jeg er sgu også sjældent øm i biceps dagen efter træning, men jeg er tit øm i større muskler som f.eks ben, bryst og ryg..

TJ skrev:TheNextArnold skrev:er der ikke også noget om at små muskler (som biceps f.eks) restituerer hurtigere, fordi de selvfølgelig skal have tilført mindre næring end f.eks quadriceps? eller er det helt ude i skoven?
jeg er sgu også sjældent øm i biceps dagen efter træning, men jeg er tit øm i større muskler som f.eks ben, bryst og ryg..
Jeg bliver nemt øm i specielt triceps og bryst, mens jeg aldrig bliver rigtig øm i ryggen. Så tror bare det er som tidligere nævnt: Man bliver nemmere øm i nogle muskler end andre.

TheNextArnold skrev:er der ikke også noget om at små muskler (som biceps f.eks) restituerer hurtigere, fordi de selvfølgelig skal have tilført mindre næring end f.eks quadriceps? eller er det helt ude i skoven?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster