Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thez skrev:12% er da ikke en "lav" fedtprocent, hvis du spørger mig.
Jeg ligger selv på ca. 6,5% og kunne også først se mine, da jeg begyndte at komme under 10..

Donandres skrev:Af hvad jeg kan læse mig frem til betyder mine dybe senestrøg, at jeg skal i en meget lav fedtprocent for at kunne få dem frem

Donandres skrev:Jeg kører b2b. Så weighted crunches og basis. Er der noget, du vil gøre anderledes? Mere isoleret mavetræning?

Thomas Jagd skrev:Thez skrev:12% er da ikke en "lav" fedtprocent, hvis du spørger mig.
Jeg ligger selv på ca. 6,5% og kunne også først se mine, da jeg begyndte at komme under 10..
Jo, 12% er faktisk relativt lavt, hvis det er målt korrekt. Hvis man har bare nogenlunde veludviklede abs, så burde de begynde at vise sig når man kommer under 12%.
Og med mindre du er ligeså rippet som en bodybuilder i konkurrenceform, og har striber overalt, så har du IKKE en fedtprocent på 6,5%. Hvordan har du fået den målt?

En bodybuilder i konkurrenceform ligger sgu under 6,5% da.

The Juice skrev:Thez, hvis det er dig på billedet, vil jeg faktisk mene, at sammenligningen med en bodybuilder i konkurrenceform er temmelig spot on. Du er eddermame hakket.

Thomas Jagd skrev:En bodybuilder i konkurrenceform ligger sgu under 6,5% da.
Under. Men ikke meget. Jeg vil tro de fleste pro bodybuildere ligger mellem 4-6% i konkurrenceform.
Der er ingen grund til at fare i flint. Jeg skrev jo netop "med mindre du er ligeså rippet som en bodybuilder i konkurrenceform", og på det billede du har postet er du ikke langt fra. Rigtig flot form.
Men der er altså rigtigt mange, som får målt deres fedtprocent til at være ekstremt lav uden at være det, fordi der er så mange unøjagtige målemetoder.

målt ved dexa scanning eller MR er mænd generelt omkring 6-8 procent og kvinder omkring 10-12 procent
Generelt mener man at mennesker slet ikke kan komme under denne grænse, så når man hører tal under 6 procent skyldes det oftest fejl i målemetoden eller fejlestimering på grund af dehydrering

(og beklager tonen tidligere);

Thez skrev:Ved ikke om jeg misforstår det du siger, og dette er ikke et angreb overhovedet(og beklager tonen tidligere);
Men den måling jeg har fået lavet målte også "internal fat". Fik faktisk det nøjagtige tal på det.
Du kan læse lidt om den, skrev navnet på den tidligere i tråden.
- Ved ikke om du argumenterede imod den måling jeg har fået lavet, ovenstående er bare HVIS det var det du gjorde. Ellers forstår jeg bare ikke helt din besked

Thomas Jagd skrev:Thez skrev:Ved ikke om jeg misforstår det du siger, og dette er ikke et angreb overhovedet(og beklager tonen tidligere);
Men den måling jeg har fået lavet målte også "internal fat". Fik faktisk det nøjagtige tal på det.
Du kan læse lidt om den, skrev navnet på den tidligere i tråden.
- Ved ikke om du argumenterede imod den måling jeg har fået lavet, ovenstående er bare HVIS det var det du gjorde. Ellers forstår jeg bare ikke helt din besked
Nej, det jeg skrev var bare en mere generel betragtning i forhold til fedtprocent. At det rent faktisk er svært at komme meget under 6%. Og at der er en fysiologisk grænse for hvor lavt man kan gå.
Du har faktisk en rigtig lav fedtprocent. Så jeg betvivler ikke det du siger. Jeg tror du ville være meget tæt på konkurrenceform, hvis du fik smidt væsken.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster