Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1395
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1392

Følg bodybuilding.dk på

Effekt af ECA

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

http://www.bodybuilding.dk/artikler/doping/ECAStacks.php
Er ECA-stacks nødvendige?

Dette er vel ret beset det mest relevante spørgsmål. For man kan altid diskutere om hvorvidt ECA-stacks er farlige eller ej. Undersøgelser viser at de KAN være det, men statistisk set er der mange som bruger det uden at opleve alvorlige bivirkninger. Men er det virkeligt nødvendigt at anvende den slags for at tabe sig. Og her er svaret klart NEJ. Hvis man ved nok om korrekt træning, og korrekt ernæring, så kan man uden problemer nå de mål man måtte have for sin krop. Ofte bliver den slags præparater en sovepude, hvor man ikke er opmærksom nok på sin diæt og sin træning. Vægttab på glas er aldrig vejen frem. Og selvom risikoen ved at tage disse præparater måske er minimal overordnet set, hvorfor skulle man så løbe en minimal risiko, når man kan opnå det samme med lidt diæt disciplin og lidt hård træning. Jeg ved godt det er lettere at poppe en pille, men i længden er det sundere at klare det via diæt og træning.

Note: Det skal nævnes, at ECA-Stacks findes i forskellige udgaver hvor indholdet af det potentielt farlige (og virksomme) stof efedrin varierer.

Som det fremgår i den fulde artikkel, så kan det være en fordel da man nemmere kan holde på muskelmassen mens man er på ECA stacks. Men hvis du har styr på dit cut, så ser jeg det ikke nødvendigt.

Det med at du mangler energi, så brug nogle koffein tabeletter i stedet :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

I skal lige være opmærksomme på at det er FORBUDT at rådgive om brugen af doping her på siden.

Den gang lader jeg dog tråden stå men flytter den til emnet doping ! I
Brugeravatar

Reputation point: 0

Så længe det er ulovligt er det ikke tilladt at rådgive om selve brugen. Men i må gerne diskutere virkning/bivirkning osv. omkring det - men du ligger altså lige på grænsen her - men lader den som sagt også stå :wink:

Endvidere mener jeg at det er på doping listen i forbindelse med konkurrence :wink: Kan også se at den artikel der henvises til ligger under doping :wink:
Sidst rettet af Boye 29. apr 2007, 16:55, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

jbh0007 skrev:I skal lige være opmærksomme på at det er FORBUDT at rådgive om brugen af doping her på siden.

Hm, er det at rådgive om doping da? Jeg fortæller jo ikke andet, end hvad der står fortalt i artiklen? :?
Brugeravatar

SimonJ skrev:
jbh0007 skrev:I skal lige være opmærksomme på at det er FORBUDT at rådgive om brugen af doping her på siden.

Hm, er det at rådgive om doping da? Jeg fortæller jo ikke andet, end hvad der står fortalt i artiklen? :?

Indlægget var ikke henvendt til dig, da du giver et ok svar og har som sagt også ladet tråden stå. Problemet er bare at spørgsmålet kunne lægge op til en slags rådgivning omkring forbudte stoffer - det vil vi gerne undgå her på siden.

Så indtil videre - no problem boys :wink:
Sidst rettet af Boye 29. apr 2007, 17:02, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

BodyBlom skrev:
jbh0007 skrev:Så længe det er ulovligt er det ikke tilladt at rådgive om selve brugen. Men i må gerne diskutere virkning/bivirkning osv. omkring det - men du liger altså lige på grænsen her - men lader den somsagt også stå :wink:

Endvidere mener jeg at det er på doping listen i forbindelse med konkurrence :wink:

Okay, det vidste jeg ikke. Men tak for info :)

No problem - den ligger somsagt også kun lige på stregen, så kan være lidt svært at finde ud af. jeg vil bare helst undgå at Morten Spiegelhauer pludselig står og banker på min dør :D
Brugeravatar

jbh0007 skrev:
SimonJ skrev:

Indlægget var ikke henvendt til dig, da du giver et ok svar og har som sagt også ladet tråden stå. Problemet er bare at spørgsmålet kunne lægge op til en slags rådgivning omkring forbudte stoffer - det vil vi gerne undgå her på siden.

Så indtil videre - no problem boys :wink:

Ah okay.. Jeg misforstod dig, my bad JBH :)
Brugeravatar

Tilbage til Doping

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster